ddr Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 AGP ATI Radeon 8500LE 64M DVI bulk Orig. 1390,- Er dette det samme kortet hardware.no testet? 1390 hos PCmax, så ganske billig ut. Er dette et godt kjøp? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg vil tro det er et godt kjøp. Men det er ikke helt samme kortet. Har hørt at kortet hos PCMax er en "LELE" utgave, altså en nedgradert 8500LE som kjører på 230/230mhz. Men det skal visst gå ann å overklokkes. Det sitter nemlig 3,3ns minne på kortet =) Lenke til kommentar
hurst Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Det er riktig som mFaFa sier. Kortet kjører 230/230 og har 3.3ns ram. Jeg sendte for en stund siden mail til pcmax med endel spørsmål angående kortet: Quote: 1, Hvilke minnemoduler er det på det kortet, 3,3 , 3,6 eller 4ns?Det er 3.3ns på kortene, men det forekommer at vi får inn 3.6ns utgaver en sjelden gang.2, Har kortet 2 RAMDAC's slik at man kan bruke 2 skjermer samtidig?Det er mulig å bruke 2 skjermer på kortet, men det er kun en ramdac påkortet. Se ATi sin hjemmeside for mer eksakt info.4, Har dere noe informasjon om kortet? Eventuelt en url der det stårom akkurat dette kortet.GPU=230mhz Ram=230mhz.Kortene er LELE versjon, men kloke hoder utpå nettet har funnet ut atman kan flashe bios og få retail hastighet.(275/275) somstandard hastighet. har utelatt noen spørsmål som ikke var relevante i denne sammenhengen. håper det ga deg noen svar :smile: Jeg vil tro det er et godt kjøp ja! Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Prisene blir kuttet i neste uke, standard versjonen av 8500 kortene blir like billig som LE utgaven. Dette er ifølge rage3d.com som pleier å være pålitelige med disse ting [ Denne Melding var redigert av: pichashu på 2002-06-21 00:33 ] Lenke til kommentar
traveler Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei sann!! Jeg ble informert om at det skulle være 3,6 ns brikker. Når jeg kom hjem viste deg seg derimot av det var 4 ns brikker. Litt surt.. Kjøpte en bulk utgave på komplett..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå