bleidd Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 En kompis som studerer film på en skole i Australia har sendt meg en film han har laget. Den er i dvd-format tror jeg, men han har sendt den som en .img-fil (han bruker en Apple Powerbook). Kan jeg få brent ut denne dvd-platen, eller på andre måter få vist filmen på min PC med Windows XP? Har lite lyst å motta filmen enda en gang, da det tok lang nok tid sist! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Prassi, Stomp RecordNowMax eller Alcohol skulle gjøre susen. Men du kunne jo bare ha bedt kompisen din sende filmen han har laget? upakket da... Endret 13. februar 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vil ikke Daemon tools spille av denne? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Prassi, Stomp RecordNowMax eller Alcohol skulle gjøre susen.Men du kunne jo bare ha bedt kompisen din sende filmen han har laget? upakket da... Takker, skal prøve meg med Alcohol eller Daemon Tools (alltid kjekt med gratisløsninger). (Han har en svak utlinje, og det ville tatt lang tid å sende den om igjen). Takk skal dere ha! Edit: Alcohol takler det ikke iallfall. Edit 2: DAEMON Tools supports the following image files:cue/bin iso ccd (CloneCD) bwt (Blindwrite) mds (Media Descriptor File) cdi (Discjuggler) nrg (Nero) pdi (Instant CD/DVD) b5t (BlindWrite 5) Products We are currently working on the definition of new products, which can't be yet announced. Please visit our site again in future for updates. Also, do not hesitate to contact us. Endret 14. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hmmm....merkelig. Alcohol 120% taklet det her iallefall, så da vet jeg ikke hva du har prøvd på... Gå på Image burning wizard - select image - sørg for å velge all files - og bare trykke ok. Endret 14. februar 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Daemon Tools tar den, men du må velge "All Files" så åpner du den. Funket helt fint hos meg da en kamerat av meg laget en .img. Lykke til Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ja, nå fikk jeg det til, selv om filtypen er "ukjent"... Så får jeg beskjed om at det ikke er plass på dvd-platen Herlig. Bruker Verbatim DVD+R. Imaget er 4,37GB, skulle vel akkurat gå det..? Var det slik at minus-plater var bittelitt større? Har selvfølgelig ingen liggende. Edit: bilde av ikke-støttet fil. Edit 2: Jeg elsker Daemon Tools. Takk for alle svar!! Endret 14. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå