sofarot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 som topic sier... hvordan får man en dame til å "blomstre"? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Definere "blomstre"? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Sette henne i god og feit plantejord og vanne regelmessig? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) nei, mr. dahle snakka noe om blomstring...som ble litt gresk for meg... QUOTE (oivind_dahle Skrevet: 13/02/2005 : 20:23) he he. Kommer nok ikke... Det eneste jeg kan si om damer er at du bør respektere de og beundre de. Skal du ha mitt aller aller heiteste tips: Får du deg en kjæreste så dørg for å få henne til å blomstre, det betyr at du må la henne vokse slik hun vil mens du sørger for at hun hun trives maks. For det er ingen ting som er så vakkert som en jente som er forelsket og som er full av kjærlighet. Selv de fineste damer blir "stygge" når de ikke får lov å blomstre Endret 13. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 spør oivind_dahle selv da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 He he. Mange ting man kan gjøre, men jeg minner om at det finnes ingen "gyllen middelvei"..... Søren Kirkegaard sa: ”mang en mann har blitt helt , dikter eller geni på kvinnen han aldri fikk” Kjærligheten er vanskelig, men fantastisk når den treffer deg. Helt siden menneskets oppstandelse har vi vært opptatt av kjørlighet. Kahlil Gibran skrev i profeten La det være avstander i samværet Og gi plass til himmelens vind mellom dere. Elsk hverandre, men gjør ikke kjærligheten til en lenke: Den skal heller være et hav mellom sjelenes kyster. Skjenk for hverandre, men drikk ikke av samme kopp. By den andre av ditt brød, men spis ikke av samme stykke. Syng og dans sammen og bring glede, Men dere må også kunne være fra hverandre, Akkurat som strengene i en lutt er adskilt, Og allikevel skaper musikk i fellesskap. Gi hverandre hjertet, Men ikke i eie. For hjertene deres kan bare holdes i livets hånd. Stå sammen, men uten å stå hverandre for nær: For tempelets søyler står hver for seg, Og eika og sypressen vokser ikke i hverandres skygge. Mine tips for å få en dame til å blomstre: - Overrask henne, vær spontan - Ros henne i nærhver av andre - Støtt henne i hennes valg - Respekter henne - Vis at du syns hun er vakker - La henne hver eneste dag få føle at hun er den vakreste kvinnen i verden Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 He he. Mange ting man kan gjøre, men jeg minner om at det finnes ingen "gyllen middelvei"..... Søren Kirkegaard sa: ”mang en mann har blitt helt , dikter eller geni på kvinnen han aldri fikk” Kjærligheten er vanskelig, men fantastisk når den treffer deg. Helt siden menneskets oppstandelse har vi vært opptatt av kjørlighet. Kahlil Gibran skrev i profeten La det være avstander i samværet Og gi plass til himmelens vind mellom dere. Elsk hverandre, men gjør ikke kjærligheten til en lenke: Den skal heller være et hav mellom sjelenes kyster. Skjenk for hverandre, men drikk ikke av samme kopp. By den andre av ditt brød, men spis ikke av samme stykke. Syng og dans sammen og bring glede, Men dere må også kunne være fra hverandre, Akkurat som strengene i en lutt er adskilt, Og allikevel skaper musikk i fellesskap. Gi hverandre hjertet, Men ikke i eie. For hjertene deres kan bare holdes i livets hånd. Stå sammen, men uten å stå hverandre for nær: For tempelets søyler står hver for seg, Og eika og sypressen vokser ikke i hverandres skygge. Mine tips for å få en dame til å blomstre: - Overrask henne, vær spontan - Ros henne i nærhver av andre - Støtt henne i hennes valg - Respekter henne - Vi at du syns hun er vakker - La henne hver eneste dag få føle at hun er den vakreste kvinnen i verden takk takk dahle..... du kan VIRKELIG det der med damer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Vel, kan garantere/bekrefte at ostekake fungerer.... Btw...I see u Cheezecake EDIT: Ring henne før hun legger seg, bare for og si god natt og at du elsker henne Ring henne på morgenen (ikke når hun sover) og si du elsker henne, ønsk ho en god dag osv Overask henne med middag, blomster, smykker...men dog ikke for mye... Og som Mr. Dahle sier RESPEKTER henne og få henne til og føle seg vakker. Men for all del, ikke prøv og "kjøp" deg inn til hjerte hennes Selv om jeg klarte og bla opp 3 lapper i går på bursdagen hennes Endret 13. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Høres ut som om Øyvind og Haddis har skjønt det Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Drikk deg full og si hvor mye du har lyst å dyppe stakan i "grauthølet" hennes. Dette er en fin måte å finne ut om du har naturlig sjarm. Nei, seriøst. Gode tips står ovenfor. mvh En overtrøtt flodhest Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 - Overrask henne, vær spontan- Ros henne i nærhver av andre - Støtt henne i hennes valg - Respekter henne - Vis at du syns hun er vakker - La henne hver eneste dag få føle at hun er den vakreste kvinnen i verden tror du det funker på 16 åringer også? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 tror du det funker på 16 åringer også? Er de 16 år mentalt kan det godt funke, er de yngre er det ikke sikkert. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Kaffe: Nope, de må du behandle som dritt. Endret 13. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kaffe: Nope, de må du behandle som dritt. evt. kjøre flodhest style all the way. Lenke til kommentar
sweetmint Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Høres ut som om Øyvind og Haddis har skjønt det høres så deprimerende for oss jenter ...bare to som har skjønt det... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ring henne før hun legger seg, bare for og si god natt og at du elsker henneRing henne på morgenen (ikke når hun sover) og si du elsker henne, ønsk ho en god dag osv Overask henne med middag, blomster, smykker...men dog ikke for mye... Og som Mr. Dahle sier RESPEKTER henne og få henne til og føle seg vakker. Men for all del, ikke prøv og "kjøp" deg inn til hjerte hennes Selv om jeg klarte og bla opp 3 lapper i går på bursdagen hennes aaaaaw Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå kunne jeg kommet med mange tips, men siden oivind og haddis har bladd frem de beste, samt at ingen av dem noensinne fungerte for meg, så gidder jeg ikke. Men det å skrive et søtt, lite dikt til vedkommende hjelper såvidt jeg husker Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg tror tipset er vedlikehold. Jenter trenger oppmerksomhet gjennom hele forholdet, ikke bare i starten. Slutter du å gi henne blomster og å gi henne oppmerksomhet etter at den største forelskelsen har gitt seg, så vil hun etter hvert trolig gå lei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du har nok rett i det darkness| Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) darkness|: er det sånn at vi menn bare skal "gi"(materielle eller psykiske) goder til evt. kjærester hele tiden mens de ikke gir noe tilbake liksom? Har et litt sånn intrykk av kulturen Endret 14. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå