Gå til innhold

Vifter til Chieftec?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har ERFARING (har selv, kjenner noen som har, osv) med Chieftec BX-01 eller LBX-01 ?

Vet noen hvordan viftene er plasert i de to kabinettene?

Hvilke vifter passer i BX-01 ?

Jeg kommer nok til å kjøpe det med bestluftgjennomstrømning, så jeg vil helst vite litt om viftene. Problemet er at det er så mange ulike nettsider som sier forskjellig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hvilke vifter passer" = dim. 80, 92, 120? Takk for svar Stigen1. Jeg kommer til å kjøpe Chieftec vifter fra psdata pga av frakt osv(skal handle for over 10k der snart). Enten det eller så kjøper jeg viftene på Biletema.

Stigen1 svarte vel klart på hvilke vifter som passer til BX-01, så da lurer jeg bare på om noen vet hvilket kabinett som har best luftgjennomstrømning..... LBX-01 eller BX-01?

EDIT: Jeg kjøper en evt. 120mm vifte av en venn, Papst

Endret av Tjofle
Lenke til kommentar
"Hvilke vifter passer" = dim. 80, 92, 120? Takk for svar Stigen1. Jeg kommer til å kjøpe Chieftec vifter fra psdata pga av frakt osv(skal handle for over 10k der snart). Enten det eller så kjøper jeg viftene på Biletema.

Stigen1 svarte vel klart på hvilke vifter som passer til BX-01, så da lurer jeg bare på om noen vet hvilket kabinett som har best luftgjennomstrømning..... LBX-01 eller BX-01?

De er vel 80mm hele bunten eller er det en 120mm i topp :hmm: ?

Lenke til kommentar

De er vel 80mm hele bunten eller er det en 120mm i topp :hmm: ?

Det er ihvertfall 5x92mm og 1x120mm på LBX-01...

Lenke til kommentar
har bx1 kabinettet, er bare 80mm vifter, ingen 120

hmm... jeg har bx 01 også.....og det er 5 * 90mm og 1 * 120mm :yes:

Jeg bruker thermaltake led vifter (blå) :D

Sikker på at du har BX-01 og ikke LBX-01? Tror ikke det er plass til en 12'er i org. BX skjønner du :)

Forøvrig: Noen som vet hvor man får kjøpt sidedør med plexi til LBX-01 ?

Lenke til kommentar
QUOTE (Silver2k @ 16/02/2005 : 15:15)

har bx1 kabinettet, er bare 80mm vifter, ingen 120

hmm... jeg har bx 01 også.....og det er 5 * 90mm og 1 * 120mm 

Jeg bruker thermaltake led vifter (blå)  

Sikker på at du har BX-01 og ikke LBX-01? Tror ikke det er plass til en 12'er i org. BX skjønner du

Forøvrig: Noen som vet hvor man får kjøpt sidedør med plexi til LBX-01 ?

Jeg har dette

EDIT : noe rart..

Endret av Silver2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...