k3rm0r Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Dere burde ikke handle der vist dere har planer om å faktisk få serveren.. bare så dere vet det.. Endret 13. februar 2005 av k3rm0r Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Sikkert ikke, men en fordel å komme med noen begrunnelse? Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Litt mer utfyllende informasjon er en fordel, tipper denne tråden blir stengt hvert øyeblikk Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Dere burde ikke handle der vist dere har planer om å faktisk få serveren.. bare så dere vet det.. er ikke eg som har denne erfaring, men mange som eg vet som har bestilt i fjor( rundt jula) og enda ikke fått serveren sin. og opp til flere som har ventet en månad + Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Da er det jo bra du sier dette i det første innlegget ditt...? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dere burde ikke handle der vist dere har planer om å faktisk få serveren.. bare så dere vet det.. er ikke eg som har denne erfaring, men mange som eg vet som har bestilt i fjor( rundt jula) og enda ikke fått serveren sin. og opp til flere som har ventet en månad + Du har hørt om noen som ikke er fornøyd? Det må jeg si var en genialt bra og solid underbygget mening som rettferdiggjør en slik tråd + tittel. Keep up the good work ! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dette ser jeg kan utvikle seg til krangel, samt at trådstarter burde hatt en noe mer utfyllende grunn for advarselen. Underbygg slike påstander, ellers blir du ikke tatt seriøst. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg