Shurom Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Jeg bygget min første pc i går: AMDATHLON 64 3000+ cORSAIR tWINX1024-3200c2 ddr-dimm 1024mb nec dvd brenner ND350a ide black SApphire raedon 9600PRO MSI K8N Platinium 754' wester digital rapoter 36,7gb alt gikk fint helt til jeg skulle legge til min gamle 160gb harddisk som aldri har vært i bruk før den ville absulutt boote til cd når jeg skulle starte opp selv om jeg hadde innstalert xp på raptor disken hva skal jeg gjøre nå Endret 13. februar 2005 av Plexiglass Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva mener du egentlig med "ville absulutt boote til cd"? Hvis det er en bootbar CD i stasjonen så er det jo helt naturlig at den skal boote. Og hvis det ikke er noen CD inne så kan den naturlig nok ikke boote. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er fordi HD boot rekkefølgen blir endret når du setter inn ny disk. Gå inn i bios på advanced - HD boot priority Bruk + - eller pgup/pgdn tastene til å sette din opprinnelige HD øverst i lista . Etter det save+exit . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå