akristina92 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei. Jeg kjøpte en DVDrom fra elkjøp i september 2004. Jeg har så vidt brukt den, og nå fungerer den ikke. DvDromen er av merke BTC, DVDRW IDE1108IM. Jeg har en CD-Brenner i tillegg. Jeg har prøvd alt! Skifte fra slave til master, skifte IDE kabel, av-installere IDE kabelen og så installere den på nytt, tatt ut CD-Brenneren og masse annet. Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du mener vel DVD brenner ? og du får ikke brenne noe med den ? OBS - DVDrom er kun for lesing av plater. Hvilke brenneprogram bruker du ? hva er det som skjer når du prøver å brenne noe ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ja, jeg mener brenner. Men jeg mener ikke at jeg ikke får brent noe. Altså; Den leser DVD-Filmer, CD-Spill, men ikke DVD-Spill. Jeg blir gal! Det klikker hvist jeg prøver å sette inn noe DVD-Spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå