Gå til innhold

totalt offtopic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså. Her på forumet kan du velge mellom flere forskjellige templates. Så kan du si hvilke av dem du mener?

Forresten... Hva med å skaffe lisens til forumet ditt? Vet ikke hvor du har lastet det ned fra, men IPB 2.0.1 koster egentlig penger.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg tok litt hardt i når jeg sa at den ikke var lovlig, men på lovlige versjoner står det "Powered by Invision Power Board® vxxxx © 2003 IPS, Inc. Registered to: xxxxxxx", med midre du har betalt $275.00 for IPB Copyright Output Removal. Og hos deg står det bare "Invision Power Board v2.0.1 © 2005 IPS, Inc.", og ikke at den er registrert til deg.

Lenke til kommentar
Ok. Jeg tok litt hardt i når jeg sa at den ikke var lovlig, men på lovlige versjoner står det "Powered by Invision Power Board® vxxxx © 2003  IPS, Inc. Registered to: xxxxxxx", med midre du har betalt $275.00 for IPB Copyright Output Removal. Og hos deg står det bare "Invision Power Board v2.0.1 © 2005  IPS, Inc.", og ikke at den er registrert til deg.

jeg tok og fjernet det selv :p

er ganske lett egentlig og jeg tror det finnes mod's for det også

Endret av hotstian
Lenke til kommentar

Sikkert fordi HW nettverket har betalt $275.00 for IPB Copyright Output Removal. Men seriøst, det er faktisk en grunn til at det skal stå hvem den IPB versjonen er registrert til. Kan du på noen måte bevise at du har betalt for IPB forumet du bruker på siden din?

Lenke til kommentar
Sikkert fordi HW nettverket har betalt $275.00 for IPB Copyright Output Removal. Men seriøst, det er faktisk en grunn til at det skal stå hvem den IPB versjonen er registrert til. Kan du på noen måte bevise at du har betalt for IPB forumet du bruker på siden din?

Sannsynligheten var at han har betalt er vel heller liten? ;)

Jeg hadde iallefall ikke giddet å betalt for et forum som nesten sikret å ikke få mer en rundt 100 medlemmer.

Lenke til kommentar
greit jeg får lege det tilbake da

Hva mener du?

det copyright greiene

men er

Registered Invision Power Board

Thank you for registering your Invision Power Board!

Please visit your client area for news, updates and support.

Registered for life

nok?

men vis noen kan si meg hvordan jeg leger det tilbake så :D

hvis en venn (som kjører et engelsk forum) har sånn at du ikke må ha ©en kan jeg dele lisens med ham?

Endret av hotstian
Lenke til kommentar
greit jeg får lege det tilbake da

Hva mener du?

det copyright greiene

men er

Registered Invision Power Board

Thank you for registering your Invision Power Board!

Please visit your client area for news, updates and support.

Registered for life

nok?

men vis noen kan si meg hvordan jeg leger det tilbake så :D

hvis en venn (som kjører et engelsk forum) har sånn at du ikke må ha ©en kan jeg dele lisens med ham?

Man kan ikke dele en lisens, den gjelder for et domene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...