Trønder`n Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har en venn som ønsker å kunne overvåke hytta hjemmefra med web cam. Er det noen med erfaring for hvordan han skal sette opp hva for å få varsling ved bevegelse i området, på mail eller SMS. Det må også kunne ringes opp for å kunne se situasjons bilde i real time. Nokias MMS cam er kjent men ikke interesant. TAKK. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Modem-forbindelse på hytta eller bredband..? Eller noe annet? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hvis han har bredbånd kan jo dette være noe? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304028&cks=SPK Men siden du sier at det må være mulighet for å ringe opp går jeg utifra det er analog/isdn linje det er snakk om... Lenke til kommentar
Trønder`n Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ikke helt sikker du... Jeg antar at det er snakk om analog eller mobil modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå