DementedAlbino Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 En metode jeg er 100% sikker på at virker er å restarte maskinen, så starter du nero og sletter filen der før du gjør noe som helst annet. Dette har hvertfall hjelpet meg med en del filer som ikke vil slettes. Lenke til kommentar
tokov Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Prøv et program som heter WhoLockMe da finner du ut hvilke program som låser fila i hvert fall, har funka bra for meg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 flyttes til windows-kategorien Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 fikk til wholockme, og det er explorer.exe som "locker", så jeg avslutta explorer og starta cmd, men hva er syntaksen for å slette nero6606.exe? som ligger på skrivebordet? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Til Trådstarter Prøvde du MoveOnBoot? Jeg er ganske sikker på at det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 fikk til wholockme, og det er explorer.exe som "locker", så jeg avslutta explorer og starta cmd, men hva er syntaksen for å slette nero6606.exe? som ligger på skrivebordet? si meg, leser du ikke svarene du får eller?? Opp til flere, inkludert meg, har jo gitt deg forklaring hvordan du sletter filer på desktop'en via kommandolinje (cmd) Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 den enkleste måten er å søke på filnavnet og slette det derifra!!!!!!!!!! Hvis dette ikke funker så veit ikke jeg,! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har også samme problem, bare med flere filer. "Sykkelspillet", er .exe fil som er programmert i qbasic elns til å "shutdown.exe -s -t 10 -c EID" eller noe. Får bare at den er i bruk av et annet program, skal se om "guiden" på forrige side funker til å slette den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå