Chris_lox Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg prøvde å laste ned demo versjonen av nero, midt under nedlastningen fant jeg ut at jeg ikke gadd lengre og valgte cancel (mozilla). Filen som når er på 0 kb ligger på skrivebordet og hver gang jeg prøver å slette den sier den at filen brukes av et annet program og kan derfor ikke slettes! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Henriko^ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Prøvd å reboote, for så å slette den? evt boote i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Prøv å avslutt Mozilla helt, og deretter prøv på nytt. Sjekk Ctrl+Alt+Delete > Prosesser for å se at programmet er helt avsluttet. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Har prøvd og reboote, men funker ikke, skal teste med sikkerhetsmodus, tenkte ikke på det. Mozilla kjører ikke noen ting og jeg kan bare ikke fatte hvilket prog det kjører i. Men kanskje det funker i sikkerhetsmodus. Håper Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Last ned et program som heter moveonboot. Har brukt det noen ganger. den fjerner fila før den blir tatt ibruk Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Alternativt, prøv å start opp i sikkermodus med kommandolinje, og slett den derifra. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Last ned et program som heter moveonboot. Har brukt det noen ganger. den fjerner fila før den blir tatt ibruk Noen link eller? Funker ikke å slette den i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
BiA_strider Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 slett fila i Dos. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 slette fila i dos? Hur då? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du har ikke dos (med mindre du kjører 9x osv da) Nærmeste du kommer er nok sikkermodus med kommandolinja Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 kommandolinje? Hva må jeg gjøre da? skrive inn banen og delete? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Opps..feil tråd Endret 13. februar 2005 av _StatuS_ Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 avslutt explorer.exe og slett fila med Fil>Ny Oppgave i samme vinduet. Etter at du har sletta fila er det bare å starte explorer igjen Lenke til kommentar
esk Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det vil sannsynligvis ikke virke med kommandolinje, bruk windows cd, start recovery console Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 avslutt explorer.exe og slett fila med Fil>Ny Oppgave i samme vinduet. Etter at du har sletta fila er det bare å starte explorer igjen fil > ny oppgave > og så? Er ikke helt into dos fiksing og baner med kommandoer Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) 1. Startmeny --> Run --> skriv: cmd 2. Avslutt "eplorer.exe" i Task Manager 3. Gå inn i kommandolinje vinduet og skriv: del C:\Documents and Settings\*dinbruker*\Desktop\*filnavn* 4. Skriv: explorer, og vips så er alt tilbake igjen (forhåpentligvis uten den filen du ville bli kvitt. Endret 13. februar 2005 av Pantheon Lenke til kommentar
jornt Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 start -> run -> cmd vanligvis vil du da havne i din egen windows-katalog, f.eks havner jeg på: C:\Documents and Settings\Jorn> om du ikke kan noe om DOS gjør du følgende: cd Desktop <enter> Slik at du står i katalogen C:\Documents and Settings\Dittbrukernavn\Desktop> del filnavn.exe <enter> Det har funka for meg de gangene DC++ har lasta ned ei fil halvveis og jeg ikke får sletta den selv om jeg avslutter DC++ eller restarter PC'n. - Jørn Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har hatt samme problemet selv, og det funka ikke med noe jeg prøvde men plutselig kunne jeg slette den fila som bare lå der. og ikke prøv og kopiere fila, da klarer du heller ikke og slette kopien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå