jingt Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva syns dere? Lagde den i paint. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dette er ikke et bilde i denne forstand. Flyttes. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Jeg syns den var helt ok. Jeg liker best smileyer som skiller seg litt ut fra mengden og det syns jeg denne ikke gjør. Men den er bra med tanke på at den er laget i paint (ikke akkurat verdens beste "bilderedigeringsprogram ) Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Takk for kritikk Lenke til kommentar
Eirinsk Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du, Smileyen din er kjempe søt! Men seff, det er jo et selvportrett! , Du ass... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Du, Smileyen din er kjempe søt! Men seff, det er jo et selvportrett! , Du ass... Takk skal du ha. Velkommen til forumet! Du høres koselig ut. Jeg sender en PM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå