Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Har ei i klassen, men hun er opptatt =/Den bakparten er himmelsk! @kd: Vis jeg tenner på korpsdeler av det andre kjønn da Endret 22. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har ei i klassen, men hun er opptatt =/Den bakparten er himmelsk! Opplever det samme, ganger 3. Men klager ikke, godene veier tyngre enn ondene. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har ei i klassen, men hun er opptatt =/Den bakparten er himmelsk! Opplever det samme, ganger 3. Men klager ikke, godene veier tyngre enn ondene. Skal se det kommer flere ja! ^_^ Men det er trist å se 14 15 år gamle jenter fly avgarde med 20 åringer =/ Er 15 sjøl... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Bakenden er viktig Ikke bare viktig - essensiell! Ser etter rompe og øyne jeg. Fin rompe å ta på og samtidig pene øyne å se inn i, da er jeg fornøyd. Har ei i klassen, men hun er opptatt =/ Den bakparten er himmelsk! @kd: Vis jeg tenner på korpsdeler av det andre kjønn da ? gay eller? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har forsøkt å tenne på jenter en del ganger, problemet er at de merker det før det tar skikkelig fyr og så blir de sinte. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har forsøkt å tenne på jenter en del ganger, problemet er at de merker det før det tar skikkelig fyr og så blir de sinte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har forsøkt å tenne på jenter en del ganger, problemet er at de merker det før det tar skikkelig fyr og så blir de sinte. hahahhahahah! Ukas.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Bakenden er viktig Ikke bare viktig - essensiell! Ser etter rompe og øyne jeg. Fin rompe å ta på og samtidig pene øyne å se inn i, da er jeg fornøyd. Har ei i klassen, men hun er opptatt =/ Den bakparten er himmelsk! @kd: Vis jeg tenner på korpsdeler av det andre kjønn da ? gay eller? Nei, det ble bare litt dårlig formulert Skal egentlig vere omvent... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 J'ai une fetish de la rose Rosa-fetish, var det jeg skulle prøve å komme frem til... Ganske morsomt ord igrunn Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ingenting slår en DIGG jenterompe Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Må si jeg tenner på halv rotne bananer om jeg er nødt til å velge noe. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Nothing like a good ol' nice ass... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Rart det der med romper... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tenner på: -Piercing i navlen -korte skjørt (men ikke for korte) -fast rumpe. Ikke stor men for all del ikke flat. -stram mage og faste pupper. -Skoleuniformer. OMG så sexy jeg synest det er med skoleuniformer (på jenter). Hadde skolen min brukt det hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gjort av meg. -Liker også jenter som har et litt småjenteimage over seg. Og sånn 6-7år image men mer 12-13. -Tenner også på jenter som ikke er fjortiss og ganske nervøse og usikre. Men hadde aldri kunne blitt ilag med ei som er nervøs og usikker men tenner på det alikavel. Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tenner på: Veldig korte skjørt (så du nesten ser nedentil) Fine bein (skal ikke være bleike) Fint hår (skal ikke være for mye klussa med) Veldig lite sminke (tar seg ikke ut) Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 -Liker også jenter som har et litt småjenteimage over seg. Og sånn 6-7år image men mer 12-13. WTF! Hvor gammel er du, NothgaliC? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 -Liker også jenter som har et litt småjenteimage over seg. Og sånn 6-7år image men mer 12-13. Ingenting som en 13 år gammel jente. Fyller 18 i nov, btw. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kjæresten. Ellers pleier jeg å tenne på peisen. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ellers pleier jeg å tenne på peisen. Haha --------------- Jenter med pene øyne er topp. Blanke blå Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Ting eg tenner på hos jenter: Jenter som ikkje brukar sminke (Naturleg skjønnheit er best!) Ein god bakpart Jenter som leikar seg med håret sitt (Ingenting slår det) Fine auger, kan være kva som helst slags farge Lave jenter Pupper er ikkje så viktig, men litt over gjennomsnittet er ein fordel Lår, leggar Skuleuniformer Andre ting eg "tenner" på: Sette fyr på ting Sprenge ting Ødelegge ting Adrenalinkick Utøve makt Edit: La til diverse ting Endret 2. mars 2005 av Earendil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg