SupremeX Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tenner på damer som er søte og sjarmerende. Trenger ikke se ut som überbimbo 2k for å være pen. Vet om en slik jente også, tror aldri jeg har sett noe så vakkert som henne. Likevel er jeg ikke forelsket... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tenner noe så sinnsykt på jenter med jålesko. Elegante jenter makes me dizzy. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg tenner på røyken, dama koser jeg med Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) (kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet ) Hva skjer når dere er gift egentlig? Er det noen begrensninger på sexlivet da? (Lurer oppriktig på dette) nei - da er alt plutselig lov (alt man vil da) Det å ikke ha sex før ekteskapet er et godt og sunt prinsipp i mine øyne, men jeg tror det ikke nødvendigvis er sånn Gud vil ha oss til å leve Gud er ikke imot sex. Han er imot smerte. For å forhindre at vi banger alle vi støter på, prøver han å gjøre det til et minimum, ved å anbefale oss at vi bør ikke ha sex før vi er sikker på at vi har funnet den riktige... Ja, jeg er kristen (bare le) edit: leif stakk innom. god dag! Endret 17. februar 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet ) Hva skjer når dere er gift egentlig? Er det noen begrensninger på sexlivet da? (Lurer oppriktig på dette) nei - da er alt plutselig lov (alt man vil da) Det å ikke ha sex før ekteskapet er et godt og sunt prinsipp i mine øyne, men jeg tror det ikke nødvendigvis er sånn Gud vil ha oss til å leve Gud er ikke imot sex. Han er imot smerte. For å forhindre at vi banger alle vi støter på, prøver han å gjøre det til et minimum, ved å anbefale oss at vi bør ikke ha sex før vi er sikker på at vi har funnet den riktige... Ja, jeg er kristen (bare le) edit: leif stakk innom. god dag! Hvorfor skulle folk mobbe deg pga at du er kristen? bare svake folk har behov for å hakke ned på andres meninger og relgioner så lenge det er noe man har privat.. Leif er ikke på besøk hos meg, han er fastboende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Å bli dasket Du e syk Hvorfor det? "Å nei, dasking er utelukkende for undergrunnsrotter og gjennompiercede tyskere" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du har et poeng, Karsten, men sannheten er at jeg faktisk er syk. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det å ikke ha sex før ekteskapet er et godt og sunt prinsipp i mine øyne, men jeg tror det ikke nødvendigvis er sånn Gud vil ha oss til å leve Gud er ikke imot sex. Han er imot smerte. For å forhindre at vi banger alle vi støter på, prøver han å gjøre det til et minimum, ved å anbefale oss at vi bør ikke ha sex før vi er sikker på at vi har funnet den riktige... Ja, jeg er kristen (bare le) "Ja, jeg er kristen (bare le) " Jeg også- Jeg er totalt enig med deg (det du skrev om 6 før ekteskapet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Du har et poeng, Karsten, men sannheten er at jeg faktisk er syk. Mulig, men hva har det med dasking å gjøre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du har et poeng, Karsten, men sannheten er at jeg faktisk er syk. Mulig, men hva har det med dasking å gjøre? Nei, det får hver og en bestemme. Kanskje noen mener at dask er sykt? Da skal de få lov til å mene det, og utifra det kalle meg syk. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 he he i siste Fhm leste jeg om en som var kaprofag, kan ikke være fetisjer som er mye særere enn det Lenke til kommentar
thingul Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg tenner på intelligente jenter.Øyne Hår Kvinner som er på min bølgelengde En pen rumpe er heller ikke å forakte Dette høres riktig ut Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Og hva betyr det på norsk? Kaprofag altså. Endret 18. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Og hva betyr det på norsk? Kaprofag altså. *vente i spenning* Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvorfor skulle folk mobbe deg pga at du er kristen? bare svake folk har behov for å hakke ned på andres meninger og relgioner så lenge det er noe man har privat.. Leif er ikke på besøk hos meg, han er fastboende.. Nei, jeg forstår det ikke, men dog finnes det men, denne diskusjonen hører forsåvidt ikke hjemme her Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Når jeg var liten tente jeg på trær og en garasje til læreren min. Nå tenner jeg på jenter ned utstråling og helst litt viten når de åpner kjeften. Liker å bli imponert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 *bump* Hva er kaprofag? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Tja, vanskelig å si egentlig, men jenter med fine, kvinnelige former og en fin bakende er tiltrekkende. Det, sammen med et par fine, tiltrekkende øyne og et generelt søtt ansikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg