El Matador Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm... Kinaputter! Nei da, Men det og. Damer/Jenter med caps og Store (.)(.) Blonde Damer/jenter som bader toppløse Psst: Ayilar... (ikke si det til noen) Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg tenner på kvinnelige sjakkspillere. Egentlig fordi jeg elsker sjakk og det er bra med samme inntresse . tener også på talgalys om julne pluss hodet til erling Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hightech Excalibur Radeon X850 XT 256MB PE Gidder ikke tenne på dama, når hun lever i sølibat Kondolerer. Jeg er en rompe-fyr. Alltid nødt til å snu meg og sjekke ut. Mye fint ute og går om dagen egentlig. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 er du veldig sta asså Tonio ? Ja, men det er ikke så lett å merke hvis man ikke snakker mye med meg. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jeg tenner vel egentlig på alt fra servietter til brusflasker til pene damer i minimalt med klær... Endret 16. februar 2005 av Allviteren Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hmm... Kinaputter! Nei da, Men det og. Damer/Jenter med caps og Store (.)(.) Blonde Damer/jenter som bader toppløse Psst: Ayilar... (ikke si det til noen) *sjekke profil og få bekreftet mistanken* Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hightech Excalibur Radeon X850 XT 256MB PE Gidder ikke tenne på dama, når hun lever i sølibat Din og? Er snart så jeg gir opp på hele greiene jeg og... Lenke til kommentar
chil Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men Jeg klager ikke, jeg overdriver i frustrasjon. Og det har andre grunner, kan man si, grunner jeg ikke har planer om å legge ut om på forumet. EDIT: jeg er gammel nok. gammel nok til å ha innsett at sex ikke er alt Endret 17. februar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men Jeg klager ikke, jeg overdriver i frustrasjon. Og det har andre grunner, kan man si, grunner jeg ikke har planer om å legge ut om på forumet. EDIT: jeg er gammel nok. gammel nok til å ha innsett at sex ikke er alt sex er ikke alt, men sex er mye! Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men Tja jeg blir 21 om 8 dager. hun er 22 vi har vært sammen i 2,6år og forlovet i 6 mnd og 1 dag (kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet ) Men det blir litt teit å plukke ut det man selv vil fra bibelen. Det som står i det nye testamentet er det som gjelder i dag -ikke det gamle testamentet. og da blir det teit å velge ut, vi spiser svinekjøtt selv om det står i det gamle testamentet at man ikke skal det men vi kan ikke ha sex før ekteskapet som det også står i det gamle testamentet. Endret 17. februar 2005 av War Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men Tja jeg blir 21 om 8 dager. hun er 22 vi har vært sammen i 2,6år og forlovet i 6 mnd og 1 dag (kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet ) Men det blir litt teit å plukke ut det man selv vil fra bibelen. Det som står i det nye testamentet er det som gjelder i dag -ikke det gamle testamentet. og da blir det teit å velge ut, vi spiser svinekjøtt selv om det står i det gamle testamentet at man ikke skal det men vi kan ikke ha sex før ekteskapet som det også står i det gamle testamentet. enig, vil tro at i det milijøet ho vanker(dette er noe jeg tipper) så er det status å holde seg. Men sex er viktig å man gifter seg ikke uten å hatt sex først. Jeg ville i alle fall aldri gjort det...dvs man kan jo aldri vite å hvis ho betyr alt for deg så finner dere vell en løsning. <er ho mot all fysisk kontakt, av intim form? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 dvs man kan jo aldri vite å hvis ho betyr alt for deg så finner dere vell en løsning. <er ho mot all fysisk kontakt, av intim form? ja-på en måte Ikke så strengt at kyssing er forbudt Lenke til kommentar
chil Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 dvs man kan jo aldri vite å hvis ho betyr alt for deg så finner dere vell en løsning. <er ho mot all fysisk kontakt, av intim form? ja-på en måte Ikke så strengt at kyssing er forbudt gi meg nr hennes så skal jeg prøve å snakke fornuft med henne... men du burde ikke mase om sex.. det er turn off for jenter, i alle fall det jeg har fått intrykk av. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 dvs man kan jo aldri vite å hvis ho betyr alt for deg så finner dere vell en løsning. <er ho mot all fysisk kontakt, av intim form? ja-på en måte Ikke så strengt at kyssing er forbudt gi meg nr hennes så skal jeg prøve å snakke fornuft med henne... men du burde ikke mase om sex.. det er turn off for jenter, i alle fall det jeg har fått intrykk av. ikke et ord fra meg, ikke presse hun for noe hun ikke er "klar" for. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) pent fjes, pen rompe keep it simple Endret 17. februar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet ) Hva skjer når dere er gift egentlig? Er det noen begrensninger på sexlivet da? (Lurer oppriktig på dette) Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet ) Hva skjer når dere er gift egentlig? Er det noen begrensninger på sexlivet da? (Lurer oppriktig på dette) nei - da er alt plutselig lov (alt man vil da) Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 tenner på føtter Er det deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg