TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 for mye info, anyone? Neh... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tenner på damer...jenter...kvens... Helst brunetter. Jenter som bøyer seg fram Tettsittende ting Liker "secretary look" veldig godt. Høye hæler, gejnnoomsiktige bluser, korte skjørt o.l Tenner ikke på...løstsittende bukser på damer Btw, hvor er Øivind? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fingrer med lange uflidde negler. Uvaska kopper med kroppsvæske i. Krepser uten skall! Nei for å være heilt ærlig så er jeg ganske keen på hofter. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Ok skal vi se: Damer som.. ikke er redde for å være seg selv skiller seg ut og gjerne er litt sære er litt sjefete/dominante... *rawr* er litt usjefet/underkastende (vet det er en slags selvmotsigelse, men begge deler er sexy) har "dype"/mørke Øyne Nakker er også sexy... *rawr* Egentlig så kan eg vel nevne de fleste kroppsdeler, kommer alt ann på jenten Personlighet er det lite som slår da. Etter mitt syn så er personlighet kraftig undervurdet . Måten de snakker på og ter seg... har veldig mye å si.. Endret 15. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Tenner på jenter som tør å ha øyekontakt Og kirker da Edit: måtte skifte tilbake til det som sto fra før Endret 14. februar 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Brunetter > blondiner. Mørke, mystiske øyne. Tettsittende klær (bombe). Og som TLZ sa, gjerne litt sjefete/dominante *rawr* Har også en ting for fine rumper.... Personlighet Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har egentlig aldri likt dette med romper jeg.. Dunno why.. Ontopic: Et vakkert smil Fin personlighet (glad, munter) Tettsittende klær.. sånn ca. det. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Og som TLZ sa, gjerne litt sjefete/dominante *rawr* Mhm Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fine rumper i tettsittende bukser, amen. Fint ansikt. god personlighet. Har ei i klassen min som er alt det der. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kjæresten. Samme hvor mange som svarer her kommer, etter min mening, svaret ditt til å være det beste.. Så mitt svar blir da: "What he said." "What they said." Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror de fleste har misforstått spørsmålet! Det er ikke hva dere ser i en jente, men hva dere tenner på... Og da regner jeg med at stikkordet er fetishen deres... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror de fleste har misforstått spørsmålet! Det er ikke hva dere ser i en jente, men hva dere tenner på... Og da regner jeg med at stikkordet er fetishen deres... Hmmm... blir jo litt den samme saken da.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tror de fleste har misforstått spørsmålet! Det er ikke hva dere ser i en jente, men hva dere tenner på... Og da regner jeg med at stikkordet er fetishen deres... Hmmm... blir jo litt den samme saken da.. Nei, egentlig ikke... En fetish behøver ikke å ha noe med noe av kjøtt og blod å gjøre for at en skal bli tent av det (som oftest though) Eksempel: Å tenne på ballonger er en (eksisterende) fetish, å tenne på stavantenner er også en (eskisterende) fetish... Med mindre at du er såpass syklig interresert i f.eks brunt hår at du får problem med å holde den nede så er ikke det en fetish, men noe du liker i en dame... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 jeg tenner på digge kjærringer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Perfekte mager. Ikke for slanke, ikke for feite, ikke for mye eller for lite muskler, men den perfekte mellomtingen som kun 2 stykker i hele verden har. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 fredrikrb og...? Din mor Syns du sa ikke for tynn. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Perfekte mager. Ikke for slanke, ikke for feite, ikke for mye eller for lite muskler, men den perfekte mellomtingen som kun 2 stykker i hele verden har. Make that three. Jeg har en ting for mager. Har også en snål ting for albuer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jenter som gråter. Har ikke peiling hvorfor. Tenner vel ikke direkte på det, men synes det er tiltrekkende. Tårer som triller er sexy. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 How very... rapist.. of you... Lenke til kommentar
jerrry Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Store saltvannsmugger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg