Gå til innhold

Hva tenner du på?

Veitafan

Anbefalte innlegg

En jente jeg møtte i helgen (15) var sammen med en på 24. Kan ikke unngå å tenke på hvor stor taper han må være.

SÅ KLIKK!!

haha han er sikkert den værrste av sosiale taperen.

fy faen hadde jeg sett han hadde jeg seriøst banka karen bare på grunn av han er en gigataper.... :p

darkstar født i 1989, lille ypling... ja skal gjerne se du banker en på 24.. måtte i tilfelle vært en ung utgave av mr burns

ingen ting i veien får at han kan klare det... han kan godt veie 90kg, ta 116kg i benk osv... og han tapern kan jo være en spjæling på 60kg 40kg i benk osv... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En jente jeg møtte i helgen (15) var sammen med en på 24. Kan ikke unngå å tenke på hvor stor taper han må være.

SÅ KLIKK!!

fy faen hadde jeg sett han hadde jeg seriøst banka karen bare på grunn av han er en gigataper.... :p

darkstar født i 1989, lille ypling... ja skal gjerne se du banker en på 24.. måtte i tilfelle vært en ung utgave av mr burns

ingen ting i veien får at han kan klare det... han kan godt veie 90kg, ta 116kg i benk osv... og han tapern kan jo være en spjæling på 60kg 40kg i benk osv... :p

Darkstarr hadde gått seirende ut om han hadde prøvd.

Årets taper 2005. :w00t:

Lenke til kommentar

Du hadde sikkert prøvd å slått han med et tastatur eller no da :p

jeg er kansje en ypling, men kan sloss litt ihvertfall.

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar

SÅ KLIKK!!

Det skulle jeg likt å sett...

Jaja....Jeg har sloss endel i livet og har bokset sammen med Rykende_Kaffe noen ganger og vi har taktikk og gått litt på Combat(gate slossing)

jeg er ikke en sånn nørd heller så....

Hadde heller likt å sett at du får bank av en 24 år gammal pedo jævel

sry for trippel

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar

Hater folk som skryter av at de kan slåss, fordi de har gått på ditt og datt. Å når de først skal sloss, så må de somregel ha med seg hele gjengen sin...

Må bare le av sånne patetiske snørrunger...

/Cyrus

Lenke til kommentar
Hater folk som skryter av at de kan slåss, fordi de har gått på ditt og datt. Å når de først skal sloss, så må de somregel ha med seg hele gjengen sin...

:yes:

Har hatt en del erfaringer med sånne ja, men aldri sett det på ett forum.

Hmm... Kanskje hun var rådeilig :thumbup:

Lenke til kommentar

vet nøyaktig at den typen menneske som er 24 og er sammen med småjenter. og jeg hater de!. jentene føler seg så forbanna voksen og skryter i skyene av at de har type på 24.

mitt råd til dere som er sammen med småjenter: finn dere jenter på deres egen alder, alle ler av deg når du kommer gående med dama di........

ontopic: jeg tenner på pent ansikt, fin kropp, store pupper osv......

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
tja kaprofag er: for å si det på en snill måte, du har forkjærlighet for fortæring av alle avfallsstoffer fra menneskekroppen og ikke nødvendigvis din egen. Så nå er det oppklart.

Vel bekomme :)

Må nesten spørre, vet det bare er teorier, men mener å huske at Hitler (han syke/tredje rike fyren ;P) var en slik en..?

Utrolig hvor mange syke teorier det er om denne mannen.

Tviler på at dette er sant

Det er sant. Han mente alt skulle brukes om igjen. Alt håret som ble klippet av folk i konsentrasjonsleirene ble brukt til å lage klær

Lenke til kommentar

/Cyrus

bla bla bla....jeg trenger ikke "gjengen" min for å sloss, men skal jeg sloss tar den jeg ska sloss mot med sin som regel ;)

det var en på 23 år som skulle banke en kompis av meg, han brukte hele dagen for å samle opp folk og han backa ut...vi hørte at han samla opp folk så vi sto der 3 stykker på 15 år, og en 23 åring backa ut....

Lenke til kommentar

:yes:

Har hatt en del erfaringer med sånne ja, men aldri sett det på ett forum.

Jeg ringer ikke til alle og en vær vis det er bråk for fae*...

Tror du at du kjenner meg eller noe sånt, jeg gidder ikke lage en svær krangel av noe som egentlig var kødd, som visse andre her...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...