MrLeftfield Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 -Skoleuniformer. OMG så sexy jeg synest det er med skoleuniformer (på jenter). Hadde skolen min brukt det hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gjort av meg. eksempel: Gilmore Girls Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Skoleuniformer... Gaaaaahh *lage homer lyder* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Skoleuniformer... Gaaaaahh *lage homer lyder* bård din sviker, trodde du tente på meg jeg :( Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Skoleuniformer... Gaaaaahh *lage homer lyder* bård din sviker, trodde du tente på meg jeg :( alle trenger litt annet å se på inni mellom da, samme synet hver dag blir jo kjedelig Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 -jenter som går med skjørt og strømpebukse. Aller helst kan ein droppe strømpebuksa, så lenge leggane er barbert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Skoleuniformer... Gaaaaahh *lage homer lyder* bård din sviker, trodde du tente på meg jeg :( Haha, leave the gay stuff to the pros. Steffy & Fredde Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 -jenter som går med skjørt og strømpebukse. Aller helst kan ein droppe strømpebuksa, så lenge leggane er barbert. strømpene har sin egen "finish" på hele imagen Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 -Liker også jenter som har et litt småjenteimage over seg. Og sånn 6-7år image men mer 12-13. WTF! Hvor gammel er du, NothgaliC? 15 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 -Skoleuniformer. OMG så sexy jeg synest det er med skoleuniformer (på jenter). Hadde skolen min brukt det hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gjort av meg. eksempel: Gilmore Girls Nah, litt mer som i japanske animeserier. hehehe, perverse japanere. Noe lignende slik som i Battle Royale Og legger til litt. -Solbrun hud -faste lår (lår som disser er noe av det værste jeg vet). -jenter som IKKE prøver å bli likt av alle. Bare at de sitter på med en 18-19 åring som ikke er i slekt er en grunn for at jeg ikke liker den personen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Bare at de sitter på med en 18-19 åring som ikke er i slekt er en grunn for at jeg ikke liker den personen. Synd å si det, men da liker du ikke mange jenter over 13. Endret 3. mars 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) -Skoleuniformer. OMG så sexy jeg synest det er med skoleuniformer (på jenter). Hadde skolen min brukt det hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gjort av meg. eksempel: Gilmore Girls Nah, litt mer som i japanske animeserier. hehehe, perverse japanere. Noe lignende slik som i Battle Royale Og legger til litt. -Solbrun hud -faste lår (lår som disser er noe av det værste jeg vet). -jenter som IKKE prøver å bli likt av alle. Bare at de sitter på med en 18-19 åring som ikke er i slekt er en grunn for at jeg ikke liker den personen. du er sær... hvis jeg feks hadde kjørt søstra til en venn av meg til skolen, så hadde du ikke likt dem? prøver de å bli likt av siden jeg svipper dem til skolen? Endret 4. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
tøs Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Smarte jenter generelt og jenter med bein i nesa, som sier det de føler for! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Bare at de sitter på med en 18-19 åring som ikke er i slekt er en grunn for at jeg ikke liker den personen. Konge, du "hater" alle som noengang har sittet på med meg i bil. Lurt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) tja kaprofag er: for å si det på en snill måte, du har forkjærlighet for fortæring av alle avfallsstoffer fra menneskekroppen og ikke nødvendigvis din egen. Så nå er det oppklart. Vel bekomme Må nesten spørre, vet det bare er teorier, men mener å huske at Hitler (han syke/tredje rike fyren ;P) var en slik en..? Endret 7. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 tja kaprofag er: for å si det på en snill måte, du har forkjærlighet for fortæring av alle avfallsstoffer fra menneskekroppen og ikke nødvendigvis din egen. Så nå er det oppklart. Vel bekomme Må nesten spørre, vet det bare er teorier, men mener å huske at Hitler (han syke/tredje rike fyren ;P) var en slik en..? Utrolig hvor mange syke teorier det er om denne mannen. Tviler på at dette er sant Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Skoleuniformer... Gaaaaahh *lage homer lyder* Skulle ønke vi hadde det... Gå med slips og skjorte på skolen :!: Og jentene da Lenke til kommentar
Con Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tøffe jenter med bein i nesen! Dvs. Damen min!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg