Jonesey Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er det slik med 7270 at når det ringer, så svarer du automatisk når du åpner telefonen? Eller må en åpne og trykke på den grønne knappen som vanlig? Noen som vet? Jones Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Jonesey Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 ok.. Greit det du! Får se om noen svarer nå da... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva var emnefeltet først? Vel.. Mener å ha lest på nokias hjemmesider at den svarer automatisk Dessuten tipper jeg det er skrevet om dette i testen av den også Les gjennom grundig en gang, så kanskje.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg vet ikke sikkert men jeg vil tro at om du leter i bruksanvisningen eller leter blandt innstillingene så finner du en sted du kan velge om den skal ta tlf når du åpner den eller om du skal trykke på den grønne knappen først. Det er endel telefoner man kan det på.. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kan si såpass at N6260 svarer når en åpner telefonen. Ville blitt overrasket om ikke N7270 gjør det oxo... Eller på en annen måte: det er rart om ikke en, hvilken som helst, klapp-telefon ikke svarer når du åpner den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Jeg har skrudd av funksjonen på X450'n min, ettersom jeg gjerne vil se hvem som finner det for godt å ringe meg før jeg svarer;) Endret 13. februar 2005 av OML Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Så vidt jeg vet så svarer den når den åpner seg vel. - Emnefelt= Topic = Tittel på tråd. Leser du retningslinjene så vil du se at vi prøver å ha forståelige emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå