ptroinks Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hvordan kan jeg få XP til å kjøre spill i mer enn 60Hz? Blir fort sliten i øynene av dette her, gitt.. Jeg har funnet ut hvordan jeg skal stille på Hz i windows, og det fungerer fint, men når jeg skal inn i et spill, går den med en gang ned til 60Hz igjen... Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå skal du høre her: det du spør om er det mange som har lurt på før deg, så hvis du søker i forumet, finner du nok løsningen. Men løsningen ligger i å laste ned noe, f.eks MultiRes, nVidia RefreshRateFix o.l. Søk, min gode mann, og du skal finne. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Last ned og bruk 1 av følgende: -nVidia Refreshrate Fix 2.0 -Detonate 0.7 -Refreshlock 2.1 Bruker selv den første, som fungerer glimrende for meg. Kjører du de nyeste detonatorene, må du skaffe deg de modifiserte versjonene for at reffix skal virke. Her kan du hente de 3 programmene Her kan du skaffe de nyeste driverene som er fixa Ellers: søk i forumet! Dette her er tatt opp ørtenhundreogfjørti ganger før! :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 22:04, ptroinks skrev:Hvordan kan jeg få XP til å kjøre spill i mer enn 60Hz? Blir fort sliten i øynene av dette her, gitt.. Jeg har funnet ut hvordan jeg skal stille på Hz i windows, og det fungerer fint, men når jeg skal inn i et spill, går den med en gang ned til 60Hz igjen... Hva skal jeg gjøre??? Sjekk linken herhttp://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=37644&forum=5 du så står det akkurat hva du trenger å gjøre. Orker ikke det engang til. Noen må jo søke litt da. Skulle vi svart på de alle hadde jeg hatt krampe i en fibger eller 2 Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 http://www.nvrt.net last ned dette progget, åpn det og set defaults og apply. da har du 85 hz (eller mere om skjem støtter det) i opengl og direct3d i winxp og win2k. bruker du tvut til tv med 60 hz bare åpner du progget igjen og setter ned hz til 60. Lenke til kommentar
ptroinks Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg prøvde nvrt, men det funka visst ikke... hadde fortsatt kun 60hz. Skal prøve noen alternativer.. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Dette er fint: Du installerer dette programmet også setter du hvilken HZ du vil ha i forskjellige oppløsninger. Så må en reboot til (den skriver verdiene til registeret) så trenger du ikke ha programmet opp en gang.. hvis du installerer dirvere på nytt må du sette opp på nytt, men det tar jo bare noen sekunder + reboot =) http://www.voodoofiles.com/6648 Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Refreshlock funker fett, bare man klarer å sette det opp :wink:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå