Gå til innhold

Spillverket.no: Ingen EQ2 anmeldelse?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tittet litt rundt på gamers nyheter om EverQuest2, og det som plager meg er at jeg ikke finner noen anmeldelse.

Det kan godt tenkes jeg ikke har sett den, i det tilfellet er det bare å stenge denne.

Men jeg har inntrykk av at en del folk spiller EQ2, og det er litt merkelig at en såpass oppegående side som gamer.no ikke har en anmeldelse av.

La også merke til at en WoW anmeldelse kom relativt kjapt, og jeg sitter litt med et inntrykk av at Gamer er litt Pro-WoW og Anti-EQ2. Men for all del, takk for en fantastisk side, dere gjør en god jobb ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår anmelder har vært plaget med sykdom i lengre tid, noe som har forvansket muligheten til å spille nok til å gi en korrekt omtale av EverQuest 2. Du kan derfor fint avfeie inntrykket om at vi på noen som helst måte favoriserer World of Warcraft.

Lenke til kommentar
Ja, jeg stusset selv over hvorfor gamer.no ikke har skrevet et review av dette fantastiske spillet.

Fantastisk spill?

Et spill som ble lansert minst 4 måneder for tidlig og like kjedelig som å se maling tørke på veggen :-)

Nå er det jo ikke jeg som skal omtale EQ2, og det skal den mest hardbarkede hardcore fansen være glad for.

Slakt ville vært en mer passende beskrivelse av EQ2 :-)

Lenke til kommentar
Ja, jeg stusset selv over hvorfor gamer.no ikke har skrevet et review av dette fantastiske spillet.

Fantastisk spill?

Et spill som ble lansert minst 4 måneder for tidlig og like kjedelig som å se maling tørke på veggen :-)

Nå er det jo ikke jeg som skal omtale EQ2, og det skal den mest hardbarkede hardcore fansen være glad for.

Slakt ville vært en mer passende beskrivelse av EQ2 :-)

Smaken er som baken. Du kan godt begrunne hvorfor du synes det er så kjedelig? Og hva mener du med at det ble lansert 4 måneder for tidlig? Mange anmeldere som er uenig med deg, uten at det betyr noe for din mening selfølgelig.

http://www.gamespot.com/pc/rpg/everquest2/review.html

http://pc.gamespy.com/pc/everquest-ii/568257p1.html

http://www.gamerankings.com/htmlpages4/561210.asp

Lenke til kommentar

Et overlegent antall av oss som betatestet spillet fant raskt ut at det ikke var klar for lansering.

Har allerede skrevet grundig tidligere om hvorfor dette spillet er et makkverk.

Og der er vel grunner til at spillere i tusentall allerede har kansellert sine kontoer.

Bugs..bugs og mer bugs, og game mechanics som er så lite gjennomtenkt at det lukter vondt fortsatt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvorfor Eq2 ikke holder mål:

- Ingen PvP i everquest (hvorfor i all verden?) :roll:

Alt for få klasser

- Man kommer ingen vei uten å lage en mikset gruppe. Med andre ord: Solo er umulig

- Lite oversiktelig quest-log

- Svært forvirrende hovedstader

- Meget ensformig :no:

Ingen PvP er litt kjedelig ja men som City of Heroes utviklerne osså sa . Dagens PvP er ekstremt kjedelige og lineære og det samme sa EQ2 utviklerne. De ville ikke lage ett enkelt system hvor dere står og spammer attacks i vildens sky.

Tenk litt på dette før dere disser EQ . Det jobbes med PvP i begge disse spillene og når det kommer blir det unikt og bra ! Ikke som battlegrounds i WoW som er utrolig gammeldags og kjedelig. Dette vil mer føles som ett vanlig spill hvor du faktisk kan blaste en person og se effekten utav det.

Jeg soloet hele tiden i EQ2 så er ikke enig at du må være i en mikset gruppe :)

Og at det er ensformig tja ... historien fenget ikke meg men Gamer.no burde elske det siden det har 100x mer avansert mission system enn hva WoW har .

Men jeg spiller ikke EQ2 da, er Star Wars jeg er interresert i så er SWG jeg henger i men det er uansett absolutt verdt å reviewes når det først har reviewa WoW ! For å ikke snakke om City of Heroes som ble kåret til årets MMORPG og mest revolusjonerende dataspill i 2004. Det var det første MMORPGET som brøt ut av det gamle Combat Systemet og faktisk hadde interaktiv storyline. WoW kjører kun gamle og kjedelige systemer hvor du ikke trenger en hjerne for å spille det. Dette har fått bra kritikk så da burde disse 2 overnevnte spillene få sin annerkjennelse osså.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det blir dessverre ingen anmeldelse av EverQuest 2 på Gamer.no. Først ble vedkommende som skulle teste spillet syk, så sluttet han, deretter overtok en annen, men nå har han også sluttet. Nå ønsker vi helst å se fremover. Håper på forståelse for denne avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...