Gå til innhold

Sli-oppsett: Hvilken ram og strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Setter opp en Athlon64 3500+ med 1034ram dual og sli-hovedkort. Noen som har erfaringer med Geil rambrikker om man ikke skal klokke til ræva sprekker? De er rimelige, og vil holde budsjettet nede.

Lurer og litt på strømforsyning som trengs for å drive 2 gf6600 gt i sli-opsett. Resten av maskinen er "standard", ikke noe ekstra dill, rein gaming-maskin.

Vært kult med tilbakemelding på ram og strømf.

Mvh turbosverre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller kjøpt et 6800GT kort og kjøpt et GT kort til om en stund :) Med tanke på minne, så duger egentlig alt om du ikke skal klokke noe særlig, de geil brikkene er sikkert fine. Kjøp en kvalitets PSU, det er viktigere en hva den blir markedsført som(mange W) 500+ er fint :)

Mvh Ø.

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på om ikke din strømfors. blir noe liten. Takker og bukker for innlegget. Mange som klager på dual-ram oppsett og klikkings med maskiner etter dette. Peil på hva man må være obs på for ikke å få problemer her?

Endret av turbosverre
Lenke til kommentar

:whistle: Fikk opp ISDN nå, alt går tregt... :D Får ikke ADSL før i Mai

Jeg ville ha kjøpt et DFI nForce4 HK, uansett om du planlegger SLI eller ikke, de bretta er de beste en kan få tak i :) Skal ikke være noe problem med dual ram der, men har du cash til OCZ vx brikker til 2250,- er det ABSOLUT å anbefale til et hvilket som helst DFI nForce4 hovedkort :)

Ø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...