Alastor Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Har et problem her som jeg håper dere kan hjelpe meg med... Faren min har fått et problem med sin T610 som jeg gjerne skulle fått hjulpet han med. Oppe til venstre på skjermen så har det kommet et ikon som ligner på stadard tekstmeldingsikonet. Men er litt annerledes, er et lite tegn øverst til høyre på ikonet, en W med sirkel rundt. Finner ingen info om det i bruksanvisningen. Vi har sjekket for epost, for mms og for vanlige tekstmeldinger, men finner ingen uleste. Mobilen er uansett ikke satt opp for epost. Er det noen som har peil på hva dette ikonet er og hvordan han kan få det bort? Endret 13. februar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hørest ut som push melding. Er noe alla mms hurtigmelding. Se om det står noe om push melding i boka. Jeg husker ikke direkte hvor de legger seg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Er riktig det, var en pushmelding. Men finner jo ikke ut hvor de legger seg :S. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 meny-->meldinger-->wap-push--->innboks så har du de der Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Genialt . Men da varre i orden. Var inpoc som hadde sendt han reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå