iacob Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei, jeg vurderer å formatere og reinstallere xp. Har to partisjoner med de fleste programmene og alle filene på d. Hvordan vil tilgangen til disse fungere etter en reinstallasjon? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tilgangen burde gå fint, men for at Windows skal registere de så må du reinstallere de (altså for å legge de i registertet og startmenyen). Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Det vil ikke være noe problem å få tilgang til de filene. Hvis det er installerte programmer du har der er det ikke sikkert de vil fungere lenger, da må de reinstalleres. Edit: Litt treig der ja. Endret 13. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
iacob Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Takk, det var det jeg regna med. Og jeg som er så flink til å slette installasjonsfilene:D Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jepp du må reinstallere. Jeg pleier å legge install-filene i ei egen mappe, for så å brenne dem ut på cd med jevne mellomrom (backup). Da har man dem alltid lett tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå