Boralis Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Har testa noen hovedkort og prosessorer+minne og funnet ut i alle testene at det blir stor forskjell på feks poeng i 3dmark når jeg instalerer internett. Feks formaterer hd legger inn xp pro, instalerer 3d mark 2001se kører test så får man ca 11000 poeng, instalerer så internett på maskinen kjører samme test da er poengsummen nede i ca 9000,det er ikke gjordt noen andre forandringer dette har jeg prøvd en 6-7 ganger og det samme skjer.Hva kan vere årsaken??? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Definer "installerer internett" er du snill? Sist jeg sjekket så kunne ikke internett installeres *lol* Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 dårlig nettverkskort. eller er det kanskje bare oppstarten som går tregt da... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 For å komme på Internet i Win2k/WinXP er mann avhengig av en service/et program som heter svchost.exe. Dette programmet har en tendens til å beslaglegge mer minne enn hva som er helsemessig forsvarlig. Akkurat nå har jeg 4 ! "svchost.exe" oppe å går samtidig og de bruker et sted mellom 2.6 og 17 MB hver av minne. Mulig du har noe alla' det samme. Nå har jeg 512MB ram så det er kanskje ikke så merkbart hos meg iforhold til deg hvis du har mindre minne........ Avslutt disse programmene og prøv da. Du ordner det i "Task manager'n" Egentlig et skudd i mørket, men det er jo verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har instalert et Jensen modem på maskinen, tror ikke det er minne men jeg vet ikke er egentlig temmelig grønn når det gjelder dette ,så hvis noen har gode tips mottas de med takk Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 22:01, Snekker`n skrev:Jeg har instalert et Jensen modem på maskinen, tror ikke det er minne men jeg vet ikke er egentlig temmelig grønn når det gjelder dette ,så hvis noen har gode tips mottas de med takk Har du PRØVD det jeg foreslo da ? Skader ikke å prøve. Bare å restarte pc'n etterpå så er alt som det var før Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Ikke rart maskinen jobber tregere hvis du installerer hele internett på maskinen din. Det er et uendelig antall terrabyte med informasjon der ute, og om maskinen din da i det hele tatt virker, så bør du være fornøyd :grin: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hvor lasta du ned internett? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 23:42, Shrike skrev:Hvor lasta du ned internett? Den der var meget bra Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hvor jeg lasta ned internett? På internett dumme ku ha ha, så tilbake til alvoret, ja jarlew jeg prøvde det men det gikk ikke,men nå har jeg fjerna modemet og instalert et nytt og vips så er alt ok, får en score på 12650 i 3d mark 2001 se. Så er det noen som trenger et jensen modem kan de få kjøpt det billig,til de som måtte ha det sjekk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå