Elwiz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 heisann:) Har nå: Psu: NorthQ 400w Ram: twinmos 2x 512 ddr dual Skjermkort: 9800SE @ pro m/vga silencer Hovedkort: Albatron Kx18d pro II Prosessor: AMD 2500+ Barton (ulåst) Vuderer bytte ut skjermkort, hovedkort og cpu med dette Noen av dere her som har erfaring med noen av disse delene? Vil jeg merke noen større ytelsesforberedning? (for, mot, forberedninger og alternativer) samt om de delene jeg velger beholde fra "gammelmaskina" vil fungere sammen med de nye delene. Takk for svar Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Det ser bra ut det der, men det har vel vært mye snakk om at TwinMOS ikke liker så veldig mange HK lengre... ? Ellers ville jeg kanskje lagt litt mer penger i skjermkort når jeg først skulle oppgradere fra ett R9800Pro. Det er jo ikke _så_ dårlig Jeg tror PSU'en din vil holde Edit: Ser at TwinMos BH5 PC3200 skal gå til HK'et... Endret 13. februar 2005 av kristteo Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 det er ikkje verdt å oppgradere... forskjellen blir minimal.. (tenker på skjermkort). viss du skal oppgradere so begynn heller med å kjøpe rått skjermkort som 6800gt eller x800pro eller noko i den duren... det er i alle fall min meining og det var slik eg oppgraderte... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Takk for svar folkens etter en time i tankeboksen, og hyppig bruk av vår felles venn google, har jeg konkludert med følgende: går heller for ett litt mer kurrant skjermkort nå, og venter 1 år med resten av maskina. Da er vel prisene merkbart forandra, og ytelsen blir vel litt bedre også kan jeg tenke meg Si gjerne fra om jeg tar feil EDIT Prøver surfe litt rundt i prisguiden, men får skjeldent opp priser på saker, "finner ingen priser" er tilbakemeldingen. Noen andre enn meg som får samme feilmelding? (om jeg kan kalle det feilmelding) Endret 13. februar 2005 av Elwiz Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Takk for svar folkens etter en time i tankeboksen, og hyppig bruk av vår felles venn google, har jeg konkludert med følgende: går heller for ett litt mer kurrant skjermkort nå, og venter 1 år med resten av maskina. Da er vel prisene merkbart forandra, og ytelsen blir vel litt bedre også kan jeg tenke meg Si gjerne fra om jeg tar feil heilt einig. nytt skjermkort og vent med resten Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feilpost. Slike emner skal taes i kjøpshjelp-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg