Lurifaksen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kommentator-innslagene til Espen Eckbos er jo høydepunktet hver eneste gang Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen andre som har sett dagens episode? Ikke mange dager siden heller. Må ha sendt feil episode. Ja, ja slipper å se det i dag, da.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Reagerte på det eg og...var jo reprise Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Siste showet eller noe sånt, hadde ikke trengt å sende den i reprise, da. Edit: Forandret litt Endret 12. mai 2005 av morcan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Merkelige greier. De må vel ha sendt dagens episode istedet for reprise av den forrige, da.. Pinlig for TV2. Reprise av den forrige i staden for dagens meiner du? Edit: Du edita Endret 12. mai 2005 av zeph Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg synes ikke at Rikets Røst er noe særlig. Otto var best i "O.J. En ustrakt hånd". Nå synes jeg det blir det samme gamle. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Rikesrøst er helt greit en utstrakt hånd og torsdags klubben var bedere. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Grunnen til at Dagens Rikest Røst var reprise var at Forige program ble sendt sent, så derfor bestemte TV2 og sende det samme igjen denne torsdagen! Fin avgjørelse, siden jeg ikke fikk sett det sist uke. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 passet meg også bra, siden jeg glemte forgje episode. Lenke til kommentar
duda Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 syns rikets røst er konge. Zahid ali er jo bare rå. så moro når han gjør narr på innvandrerne. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg blir flau av Henrik Elvestad, synes han går over streken mange ganger! Det er ikke akkurat morsomt det han gjør i reportasjene sine... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er ikke akkurat morsomt det han gjør i reportasjene sine... Joda :!: Lenke til kommentar
moray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg blir flau av Henrik Elvestad, synes han går over streken mange ganger! Det er ikke akkurat morsomt det han gjør i reportasjene sine... Må si deg enig med deg der. Temmelig flau humor. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Eid på godt 1337 språk, idag. Då spesielt kommentarene som dei kjem med frå kvart innslag. :!: Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg blir flau av Henrik Elvestad, synes han går over streken mange ganger! Det er ikke akkurat morsomt det han gjør i reportasjene sine... Må si deg enig med deg der. Temmelig flau humor. Det er morsomt, men blir seriøst flau Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg synes det der innslaget til espen eckbo, hvor han kommenterte det der friidrettsarrangementet var utrolig bra! Lenge siden jeg har ledd så mye!...tårene rant jo konstant, til slutt lå jeg på gulvet å lo meg nesten i hjel!...Haha :D Endret 19. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Da var rikets røst på norske tv-skjermer igjen. Var det flere enn meg som savnet sporten? Det var jo det store høydepunktet i hver episode forrige sesong. Får håpe at det kommer noe sport i neste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå