Gå til innhold

Rikets røst begynner på tv2 torsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det ikke vært for den fotballkampen så hadde den sikkert ikke fått terningkast engang. Skikkelig skuffende spør du meg.

Det er sjelden jeg ler av noe på tv, men den fotballkommentatoren var uhyre morsom. Lo så tårene trillet. :!:

Lenke til kommentar

Det var litt morsomt når han begynte å drite ut olsenbanden om de er kjønnsmodne osv! men eller var det litt teit med de små ungene! :nei:

Nå kan dere tenårings jenter vennligst rive tryne vekk fra mobilskjermen i et sekund sånn at dere skal få noe å snakke om på jente dassen på skolen i morgen!

:!: Værst av alt var det jo midt inne i ferien! Skolen dagen etter! :D

Edit: Det var innlegg nr. 100 ja! :w00t:

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Det var jo ikke den ekte olsenbanden som var, det var noen teaterunger...

Nope. Det er de nye som har tatt over. Uansett latterlig å ha dem med.

øøøø nei, det var ikke den ekte Olsenbanden JR engang bare noen andre som etterlignet dem, vist ikke noen andre en meg la merke til det.

Vill det si at alle gjestene hos Otto ikke er de ekte men bare noen andre som ligner/hermer etter orginalene?? :(

Lenke til kommentar
Det var jo ikke den ekte olsenbanden som var, det var noen teaterunger...

Nope. Det er de nye som har tatt over. Uansett latterlig å ha dem med.

øøøø nei, det var ikke den ekte Olsenbanden JR engang bare noen andre som etterlignet dem, vist ikke noen andre en meg la merke til det.

Vill det si at alle gjestene hos Otto ikke er de ekte men bare noen andre som ligner/hermer etter orginalene?? :(

Ingen har forsøkt å etterligne noen her.

Den Olsenbanden som var med forrige torsdag er de som spiller i teaterforestillingen på Oslo Nye.

De var altså ikke de samme skuespillerne som i filmene og julekalenderen, og heller ingen parodi på disse. Case closed.

Lenke til kommentar
Ingen har forsøkt å etterligne noen her.

Den Olsenbanden som var med forrige torsdag er de som spiller i teaterforestillingen på Oslo Nye.

De var altså ikke de samme skuespillerne som i filmene og julekalenderen, og heller ingen parodi på disse. Case closed.

mange takk, det viste jeg ikke, vart jo nesten skremt no :D

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk eckbo har vært den morsomste i Rikets Røst...

Er det andre enn meg som synes disse intervjuene med folk er litt tamme? Var liksom det som irriterte meg med Torsdagsklubben også - var som regel kjedelige gjester som ikke gjorde mye nytte. Blir mye prat, og desperate forsøk på å være morsom fra gjestene (Idol-fyren i dag er et unntak, han er jo faktisk litt morsom ;)).

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...