Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg fikk bare sett etter klokka 22, men jeg synes det var meget bra! Det beste var nesten sametingspresidenten, da han sa "Kor skoen trykker? Ja det må vel være på føten om det e det vi snakke om" (eller noe i den dur) Og underskriftskampanjen var jo ikke ddum den heller Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hadde det ikke vært for den fotballkampen så hadde den sikkert ikke fått terningkast engang. Skikkelig skuffende spør du meg. Det er sjelden jeg ler av noe på tv, men den fotballkommentatoren var uhyre morsom. Lo så tårene trillet. :!: Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 synes jespersen er bra, men rikest røst var tragisk.. huff Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Går jo nå. Sånn passe hittil. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvordan var programmet (totalt sett) i dag? Bedre enn sist? Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tja, det var litt bedre i dag enn sist. Det var jo ikke den ekte olsenbanden som var, det var noen teaterunger... Synes den boblebadreportasjen var morsom! :!: Alt i alt, bedre enn første episode... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 idag var det ikke så værst.. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hmm...fikk ikke sett hele, men det jeg så var bra nokk. Men jeg savner virkelig en sikkelig "otto-tale" på slutten Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 hmm...fikk ikke sett hele, men det jeg så var bra nokk. Men jeg savner virkelig en sikkelig "otto-tale" på slutten Det er det folk hadde forventet...derfor syntes jeg det var morsomt med det anti-klimakset som Espen Eckbos "tale" var Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Det var litt morsomt når han begynte å drite ut olsenbanden om de er kjønnsmodne osv! men eller var det litt teit med de små ungene! Nå kan dere tenårings jenter vennligst rive tryne vekk fra mobilskjermen i et sekund sånn at dere skal få noe å snakke om på jente dassen på skolen i morgen! :!: Værst av alt var det jo midt inne i ferien! Skolen dagen etter! Edit: Det var innlegg nr. 100 ja! Endret 28. februar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det var jo ikke den ekte olsenbanden som var, det var noen teaterunger... Nope. Det er de nye som har tatt over. Uansett latterlig å ha dem med. øøøø nei, det var ikke den ekte Olsenbanden JR engang bare noen andre som etterlignet dem, vist ikke noen andre en meg la merke til det. Vill det si at alle gjestene hos Otto ikke er de ekte men bare noen andre som ligner/hermer etter orginalene?? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det var jo ikke den ekte olsenbanden som var, det var noen teaterunger... Nope. Det er de nye som har tatt over. Uansett latterlig å ha dem med. øøøø nei, det var ikke den ekte Olsenbanden JR engang bare noen andre som etterlignet dem, vist ikke noen andre en meg la merke til det. Vill det si at alle gjestene hos Otto ikke er de ekte men bare noen andre som ligner/hermer etter orginalene?? Ingen har forsøkt å etterligne noen her. Den Olsenbanden som var med forrige torsdag er de som spiller i teaterforestillingen på Oslo Nye. De var altså ikke de samme skuespillerne som i filmene og julekalenderen, og heller ingen parodi på disse. Case closed. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ingen har forsøkt å etterligne noen her.Den Olsenbanden som var med forrige torsdag er de som spiller i teaterforestillingen på Oslo Nye. De var altså ikke de samme skuespillerne som i filmene og julekalenderen, og heller ingen parodi på disse. Case closed. mange takk, det viste jeg ikke, vart jo nesten skremt no Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg synes faktisk eckbo har vært den morsomste i Rikets Røst... Er det andre enn meg som synes disse intervjuene med folk er litt tamme? Var liksom det som irriterte meg med Torsdagsklubben også - var som regel kjedelige gjester som ikke gjorde mye nytte. Blir mye prat, og desperate forsøk på å være morsom fra gjestene (Idol-fyren i dag er et unntak, han er jo faktisk litt morsom ). Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Espen Eckbos kommentering av Formel-1 løpet var jo hysterisk morsomt :!: Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Espen Eckbos kommentering av Formel-1 løpet var jo hysterisk morsomt :!: Ja, det var kongebra! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå