Jeg_ruler Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Han er faren til en jente på skolen Men jeg liker han som Na** Per og Friskusen *er det rektig av meg å gjørra detta?* Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Absolutt godkjent dette her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Absolutt godkjent dette her Uuuten tvil Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Absolutt godkjent dette her I aller høyeste grad. Forfriskende med litt nokså dagsaktuell humor igjen. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Så nettopp på dette ''rikets røst'' Det var vel ikke altfor bra Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Fikk ikke sett det, glemte tiden... går det i reprise? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Så nettopp på dette ''rikets røst'' Det var vel ikke altfor bra Nope, det sugde maks etter min mening... Etter at O.J. gikk over til tv2 har det bare gått nedover... Endret 17. februar 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Etter min mening var dette meget bra - bedre enn torsdagsklubben. Synes faktisk høydepunktet var når espen echbo kommenterte fotballkampen :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg likte dette Den politiske Otto er mye bedre enn Torsdagsklubben-Otto. Underskriftskampanjen var jævlig bra :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg så bare første halvdel (før reklame), og jeg må si at det er noe av det værste otto har levert noensinne! Jeg lo ikke en gang, ikke en gang et lite rykk i smilebåndet... det var rett og slett bare for dumt... Synes Otto burde gå tilbake til NRK, og starte opp på nytt med "OJ - en utstrakt hånd" der var han jo bare rett og slett genial... Otto har fått en humor som går på å lage vitser om andre personer, ting, hendelser, som de aller aller fleste ikke sammenligner med noe humoristisk... Akkurat som helt på starten der han sa han hadde vært på ferie i Thailand i jula, og klaget over at postboksen var full... usmaklig... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Så nettopp på dette ''rikets røst'' Det var vel ikke altfor bra Nope, det sugde maks etter min mening... Etter at O.J. gikk over til tv2 har det bare gått nedover... Enig.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Synes Otto burde gå tilbake til NRK, og starte opp på nytt med "OJ - en utstrakt hånd" der var han jo bare rett og slett genial... Word Men Eckbo som fotball kommentator var genialt, hehe. Men ellers så var det ikke så mye som jeg syntes var noe særlig morsomt. Og OJ håndterte ikke gjestene sine på den geniale måten vi kjenner ifra "OJ - en utstrakt hånd". Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg så bare første halvdel (før reklame), og jeg må si at det er noe av det værste otto har levert noensinne! Jeg lo ikke en gang, ikke en gang et lite rykk i smilebåndet... det var rett og slett bare for dumt... Ja, det var bare dumt...men jeg syns andre halvdel redda det, heldigvis. Spesielt da han samen kom Men jeg savna den talen på slutten, den han hadde var ikke helt i OJ stil... Lenke til kommentar
Goof Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Synes dette her bare var tragisk Hadde sett gledet meg til det også, han kan bedre. Verst av alt var intervjuet med Sponheim, flat pjatting uten humor i flere minutter, slikt skulle aldri vært med. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kun "sketsjene" som var artig for min del. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg fikk ikke med meg første episode Men skal få med meg de andre... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 tykkte det var bra... tar seg kanskje meir opp og Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Synes dette var skikkelig dårlig. Det er jeg tydeligvis ikke alene om: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267256 Terninkast 1 fra VG. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hadde det ikke vært for den fotballkampen så hadde den sikkert ikke fått terningkast engang. Skikkelig skuffende spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå