Ueland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Gled dere alle Otto Gjespersen fans, for nå er geniet tilbake, denne gangen i programmet "Rikets Røst", som skal sette et kritisk blikk på Norge. Les litt mer her: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tv/article333457.ece Jeg likte meget godt apellene som Otto hadde på Torsdagsklubben og håper dette blir like bra og om ikke bedre Endret 16. februar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Dette ser jeg veldig fram til Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Otto Gjespersen Prøver du å antyde at dette blir kjedelig...? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 haha.. gjespersen.. har troen på dette programmet.. ble litt for mye med de ute på prøve programmene eller hva det var.. var for mye tull.. alt det barron blod greien og alt det der var lixom litt for dumt.. håper dette har et litt mer seriøst preg. Mener ikek at det skal være tabloid-seriøst, men at det heller er OJ med dress som sier hva han mener og setter ting på spissen fremfor kostymene og stemmene som lager showet... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) haha.. gjespersen.. har troen på dette programmet.. ble litt for mye med de ute på prøve programmene eller hva det var.. var for mye tull.. alt det barron blod greien og alt det der var lixom litt for dumt.. håper dette har et litt mer seriøst preg. Mener ikek at det skal være tabloid-seriøst, men at det heller er OJ med dress som sier hva han mener og setter ting på spissen fremfor kostymene og stemmene som lager showet... Jeg digger OJ både i dress og kjole Ja takk, begge deler Må også legge til at "Trotto Libre" er en av de mest geniale tingene han har gjort. Jeg synes han og kirkvaag fungerte veldig bra sammen Endret 14. februar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 bare de holder det på et visst nivå.. hvis han skal ha kjole på HELE programmet blir jeg nok lei før 2. episode.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvis dette blir like bra som Torsdags klubben så er denne serien verdt og se Jeg håper virkelig at Otto holder en tale om "riket" på slutten:) hehe.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 OJ is back Når otto er fremme skjer det litt av hvert:) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 OJ is back Når otto er fremme skjer det litt av hvert:) Det kunne vært et gammel jungelord Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 :!: Lol... Det kunne ha vert, men er dessverre ikke... O.J's back Be aware Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 OJ is back Når otto er fremme skjer det litt av hvert:) Det kunne vært et gammel jungelord :!: :!: Torsdagskulbben er genialt, så hvorfor skal ikke dette bli genialt? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det begynner på torsdag klokken 21.35, ikke onsdag. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ahh... Endelig. Har ventet lenge på dette. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ahh... Endelig. Har ventet lenge på dette. Du er nok ikke alene om dette Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Da er det "RIKETS RØST" på TV2 i Kveld Otto rikets røst, kan ikke gjøre annet enn og glede meg til i kveld, når går det forresten? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 21.35 - i morgen... *glede seg* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 21.35 - i morgen... *glede seg* Stemmer det var i morgen det gikk Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Gleder meg til å se hva OJ har å by på denne gangen. Fyren er jo helt genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå