lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Gjør som meg i mine desperate tider.. Lag no digg å sett deg på torget.. Tjener faktisk enormt sykt mye på to dager!.. Bare sørg for å ikke bli sett av en venn, for da kan jeg garantere deg at du vil bli gjort til latter.. Hehe! BTW: Ble fint detta altså..! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hvor mye data kunnsakper trrenger man for å lage sin egen PC? og style den ogslikt? har lyst til å gjøre det med den neste PC-en jeg skla ha. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Trenger ikke så mye kunnskaper så lenge du har dette forumet egentlig.. Men ha alltid med et kamera om du skal demontere.. Lenke til kommentar
maze Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 hvor mye data kunnsakper trrenger man for å lage sin egen PC? og style den ogslikt? har lyst til å gjøre det med den neste PC-en jeg skla ha. takker for mange positive tilbakemeldinger. Selve pcdelen klever ikke så mye kunskaper hvis man skal bygge. Stylings prosjekter krever litt mer. hvertfall det jeg har drevet med og lodde ledninger og slikt. Men er sant at så lenge du har dette forumet så får du svar på det du lurer på. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 OK, det blir nok ikke på en stund. men da slenger jeg inn et innlegg her da når den tiden kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 stili det der ja mekk fler mods noda! Lenke til kommentar
maze Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Hadde det vert kult med en worklig på en rør for forsterker jeg holder på å bygge? Interesse for det? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Interesse for det? Er det meg du spørr? Lenke til kommentar
maze Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Interesse for det? Er det meg du spørr? Deg eventuelt andre her. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, ikke det verste jeg vet om Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Rørforsterkeren min går framover nå. Har loddet på alle motstander pluss at strømforsyningen er klar. Bare jeg får tatt noen bilder så får jeg starte en tråd i lyd & bilde. Lenke til kommentar
maze Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Nå har jeg fått montert potmeterene i front. Bildene sier sitt. Har foresten begynt på worklogen min til rørforsterkeren. Den finner du HER! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kjenne det krible i fingrene her Fikk lyst til å begynne på et prosjekt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ser virkelig frem til å se kassa di på tg, maze Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Ser virkelig frem til å se kassa di på tg, maze Kom på NattNett istede da! Skjekk maze sin signatur! EDIT: sry. så du hadde meldt deg på nå! Blir morro! Endret 10. mars 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
maze Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Han kommer nok på nattnett også Men TG er først Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 det der blei fett..Extra kult med neonwire rundt der og sånt!! JoHoo 13 dager til TG elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå