C4mpi Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) han der hadde ikke jeg stolt på han ville ikke jeg ha kjøpt fra.. Endret 13. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kjøper: hvor gammel er den, er det operatør lås på den? Selger: Vi selger kun nye mobiler uten binding, altså ikke opratørlåst. Mobilene leveres med full garanti. kjøper: betyr 3g at denne modellen har umts støtte? Selger: Ja - denne modellen har alt av siste teknologi. Dette er rett og slett løgn. Virker nesten som selger har solgt flere telefoner - "Vi selger kun nye...." Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 for moro skyld; jeg spurte om den hadde UMTS støtte. Det er et uskyldig spørsmål, som gjorde at jeg ikke kunne utestenges. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Trebåndstelefon er noe helt annet enn 3G. Trebånds betyr at den kan brukes på 3 ulike GSM bånd. 3G er ikke GSM, men UMTS. 13/2/2005 19:44 Svar fra selger Ja - takk for at du gjørde oss oppmersom på dette. Det var overskriften som var feil. Spesifikasjonen ellers er riktig. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 for en tullig han ville jeg aldri kjøpt hos hvis jeg var deg.... har ikke mye peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå