Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Utskjæring av vindu

Anbefalte innlegg

Jeg skal skjære hull i kabbise så skal jeg ha et vindu som er runde kanter på hvordan skal jeg få skjært ut dette , jeg vet at det er bare til og tegne rund men hulle i kabisse må vell være større en plexiglasse sant????

så hvordan får jeg til dette!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står på den gaiden at jeg skal bare ligge plexiglasset inni og tegne rundt men da blir jo vindue like stort som hulle og da får du ikke festet det for du skal feste det med silikon eller noen på inn siden..

Her er det vindue jeg skal hahttp://www.microplex.no/rubweb/handel.asp på et Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Lilla

Kabinett m/340W DX-01PL-D P4 / AMD kabbis??

Lenke til kommentar

Quote:

Det står på den gaiden at jeg skal bare ligge plexiglasset inni og tegne rundt men da blir jo vindue like stort som hulle og da får du ikke festet det for du skal feste det med silikon eller noen på inn siden..

silicon.jpg

Slik kan du feste det da er vinduet litt større en hullet.

PumpAction

[ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-06-20 23:07 ]

Lenke til kommentar

hmmm! tror også at det står at du skal skjære en ca 1-2 cm større på plexi glasset , altså legg til 1-2 cm extra på glasset når du skjærer.

en annen metode er å legge glasse inn i en dobbel list , dvs at du skjærer glasset omtrent like stort som hullet i kassen og fester så glasset i listen , listen blir så festet i kasse hullet ( fordelen med dette er at du kan bytte glasset på en lettvint måte hvis uhellet skulle være ute) det er 3 spor i denne listen , en for ruten , en for kasse hullet og et for å presse de to andre sporene ut slik at ruten blir sittende fast i hullet , ( sorry men husker ikke hva denne listen heter i farta )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...