brainwasher Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg skal skjære hull i kabbise så skal jeg ha et vindu som er runde kanter på hvordan skal jeg få skjært ut dette , jeg vet at det er bare til og tegne rund men hulle i kabisse må vell være større en plexiglasse sant???? så hvordan får jeg til dette!!!!! Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Her er en liten guide på hvordan. http://www.overklokking.no/casemods/casemo...ide/index3.html Forklarer kanskje litt :wink: Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hullet må IKKE være større en vinduet! Hvordan ville du ha festa det?? Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hehe mente selfølgelig motsatt !!!!!!!!!! Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Det står på den gaiden at jeg skal bare ligge plexiglasset inni og tegne rundt men da blir jo vindue like stort som hulle og da får du ikke festet det for du skal feste det med silikon eller noen på inn siden.. Her er det vindue jeg skal hahttp://www.microplex.no/rubweb/handel.asp på et Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Lilla Kabinett m/340W DX-01PL-D P4 / AMD kabbis?? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 du kan bruke list til å feste vinduet. blir kanskje penere hvis du ikke har kuttet jevnt. ellers er silikon fint til å feste plexi-glasset med. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Det står på den gaiden at jeg skal bare ligge plexiglasset inni og tegne rundt men da blir jo vindue like stort som hulle og da får du ikke festet det for du skal feste det med silikon eller noen på inn siden.. Slik kan du feste det da er vinduet litt større en hullet. _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-06-20 23:07 ] Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 hmmm! tror også at det står at du skal skjære en ca 1-2 cm større på plexi glasset , altså legg til 1-2 cm extra på glasset når du skjærer. en annen metode er å legge glasse inn i en dobbel list , dvs at du skjærer glasset omtrent like stort som hullet i kassen og fester så glasset i listen , listen blir så festet i kasse hullet ( fordelen med dette er at du kan bytte glasset på en lettvint måte hvis uhellet skulle være ute) det er 3 spor i denne listen , en for ruten , en for kasse hullet og et for å presse de to andre sporene ut slik at ruten blir sittende fast i hullet , ( sorry men husker ikke hva denne listen heter i farta ) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 De listene får man kjøpt på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå