Gå til innhold

problem med X800, "power cable not connected

chairgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme problem her. Har et Sapphire x800xt-pe. Har prøvd med to forskjellige PSU'er (Mist 350w og F/S 350w). Har prøvd dem for seg og sammen (cm stacker). Men jeg får samme meldingen. Har prøvd med og uten den "y" kabelen og på innerste og ytterstre molex på de forskjellige ledningene. Har også prøvd med en som er "single" (bare en molex på kabelen) Men Ingenting Hjelper. :cry:

Trenger FORT svar idag så om noen gadd hadde jeg blitt KJEMPEGLAD. :)

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Kortet deres er ødelagt.

Hadde samme problem med mitt x800 pro vivo, sendte det inn, og fikk nytt kort med en gang.sto at det var defekt, så dere får sende det inn . å håpe garantien holder hehe

Virker veldig rart hvis kortet til audhage er ødelagt.

Fordi han kjøpte det av meg i helgen og det har fungert prikkfritt for meg.

mrdanger: var det sånn at du aldri fikk liv i kortet ditt, eller skjedde det plutselig?

Lenke til kommentar

jeg hadde og tatt av kjøleribba, for jeg brukte vannkjølig på den, så det tror jeg ikke er no problem.satte bare tilbake rett kjøler før jeg sendte det inn.

Kortet funka fint en stund, til plutselig en dag, da jeg skulle slå på maskina, da bare pep det, og sto at jeg måtte sette i power kontakten, enda den sto i,og jeg ikke hadde rørt maskina.

Endret av mrdanger
Lenke til kommentar
Kan vel ikke være at det ikke får strøm nok da?

evnt. teste å koble av noen disker om du har flere ol.

Tviler på at det er strømmen. Sitter som du ser på 700w. Tror ikke det er problemet. Men kan det være HK? Synes det er trist å måtte kjøpe nytt HK pga. skjermkortet.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller skal jeg bare anullere handelen med 50_øre? (Har nemlig ikke noe annet kort jeg kan bruke. Så jeg har lite lyst til å bli uten maskin så lenge som Multicom bruker på å ordne en retursak. Hva synes dere skal gjøres?)

Mvh Audun Hagen (takker for alle svar hittil, og håper på flere :))

Lenke til kommentar

Du får nok "bare" et nytt kort. Det er kun om nettbutikken er VELDIG snille eller den samme feilen har skjedd to ganger (correct me if I'm wrong) at du vil få pengene tilbake.

I tilfellet med at butikken er snill vil de nok gi deg et "gavekort" på den prisen du kjøpte det for.

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...