Cloud Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Har tenkt å bestille noen harddisker fra komplett, og ser nå at jeg har mulighet til å få pakken "Hjem på kvelden" for en femtilapp ekstra. Får jeg da pakken idag? (Søndag). Og har jeg mulighet til å betale kontant, eller må jeg bruke kort? Og den vil bli kjørt til min dør, eller til postkontoret der jeg bor? Endret 13. februar 2005 av Cloud Lenke til kommentar
JimE Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det tar ofte et par dager, du sparer ikke så mye på det. Du MÅ betale med kort. Har driti meg ut der før jah Det eneste er at du slipper å gå/kjøre opp til postkontoret Lenke til kommentar
TEE Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har tenkt å bestille noen harddisker fra komplett, og ser nå at jeg har mulighet til å få pakken "Hjem på kvelden" for en femtilapp ekstra. Får jeg da pakken idag? (Søndag). Og har jeg mulighet til å betale kontant, eller må jeg bruke kort?Og den vil bli kjørt til min dør, eller til postkontoret der jeg bor? Hjem på kvelden vil avhenge av Postens dekningsområde for utkjøring. Og du må betale med kort. De som kommer har en mobil betalingssentral. De har ikke lov til å ta imot kontanter. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 du sparer ofte 1 dag sida dei leverer på kvelden og pakken kjem ofte på ettermiddagen eg bur i Kristiansand og får varer frå Komplett dagen etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå