stue Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Det dreier seg om: Acer Travelmate 243lc 15 tommer XGA Intel Celeron 2,5Ghz 256 MB DDR SDRAM 30gig ultra ATA/100 HDD CD-RW/DVD-Rom Med eksternt nytt nettverkskort fra 3com. Laptopen har vært brukt i 1 år. Endret 13. februar 2005 av stue Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) ca. 4000kr. Endret 13. februar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 4,5 k hvis det er med os og slikt med lisens. Lenke til kommentar
stue Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg glemte å nevne at det er spansk tastatur. Også spansk OS! Dvs. at ø=ñ , å=÷ og æ=´ så man må be xp bruke norsk tastaturoppsett. Er ikke noe problem hvis man kan touch. Har dette mye å si for prisen? Lenke til kommentar
acon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg glemte å nevne at det er spansk tastatur. Også spansk OS! Dvs. at ø=ñ , å=÷ og æ=´ så man må be xp bruke norsk tastaturoppsett. Er ikke noe problem hvis man kan touch. Har dette mye å si for prisen? Tror nok det vil spille inn på prisen ja.... selv hadde jeg nok hatt en del problemmer med å bruke maskinen, og jeg tror ikke jeg er alene (håper iallefall ikke det da) Men du kan jo undersøke hva det koster å få kjøpt en nytt norsk tastatur til maskinen. Det behøver ikke koste så mye, og så ville du kanskje kunne ta litt mer for maskinen enn du ville med spansk tastatur. Ellers ville nok kjøper kunne prute seg ned i pris, og det ønsker man da ikke Lenke til kommentar
stue Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ja, kanskje det er mulig å skifte ut de aktuelle tastene eller noe. Eller selge hele greia i spania! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå