Qwseyvnd Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ble overrasket, har lyst å spille Flight simulator 2004 på den hehe, venter heller til 2006 kommer Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Funker den endå eller har cpuen død? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Trur dere han bytter hele pc-en sin med tilbehør mot min usle HP pc? Jaja, vi andre kan jo drømme søtt.. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Trur dere han bytter hele pc-en sin med tilbehør mot min usle HP pc? Jaja, vi andre kan jo drømme søtt.. Det er en veldig søt drøm og det Endret 14. februar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Maskinen hannes funker enda (han har flere) hvis dere hadde lest litt på extremesystems så hadde dere funnet ut at han holder enda på med å få maskinen til å boote i windows. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ekstremt...rett og slett Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Maskinen hannes funker enda (han har flere) hvis dere hadde lest litt på extremesystems så hadde dere funnet ut at han holder enda på med å få maskinen til å boote i windows. lurer på hvordan han har tenkt til å få til det, men kan bli intresant å se Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Da har han slått WR nå da? var ikke den gamle WR'en på 22s, da? Nei, WR er fortsatt på 22s. Han brukte "jukseversjonen", en versjon spesielt tilpasset prescott-prosessorene som gir en "stor" fordel. Tror ikke han kommer til å sette noen nye rekorder annet enn maks. screenie i win... Hvilken versjon er det da?? (Har en Prescott ) Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Må si jeg flippa litt når jeg så navnet på tråden ja... Hehe. Men det står ikke noe om hvordan han kjøler. Eller er dette dømt til å være flytende nitrogen? Eller har han en kjøleribbe på størrelse av en buss uttafor husveggen som tilfeldigvis er på sørpolen? :!: Skulle ønske min greide så mye Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 han bruker Moddet dampkomprisjons kjøling 3 stegs Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvor kan jeg teste hvor lang tid min bruker på dette PI calculation? Hva er dette, og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Han måtte klokke ned til 5.7ghz for han kunne kjøre super pi. tid: 21 sec. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvor kan jeg teste hvor lang tid min bruker på dette PI calculation? Hva er dette, og hvor finner jeg det? Gå in på Google.com og søk på SuperPi. Når du har lastet det ned, instalert og åpnet det, trykker du på 1M også venter du til den er ferdig..... Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 han bruker Moddet dampkomprisjons kjøling 3 stegs Hva vil det si?? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) han bruker Moddet dampkomprisjons kjøling 3 stegs Hva vil det si?? at han har kjøpt kjølings system til CA: 7000kr åsså moddet det "litt" bilde Endret 19. februar 2005 av ClawHammer Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Shit! det er ikke kjølesystemet jeg hadde dratt med meg på LAN! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Da har han slått WR nå da? var ikke den gamle WR'en på 22s, da? må huske at han bare kjørte en patha superPi som gir sa 1sek. bedre tid Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vil tro at den CPUen er fin å game med. Skulle gjerne hatt samme kjøling som han, så skulle jeg banke dere alles 3DMark-score til sammen! Sjekk sitat fra XtremeSystems! :!: I think I just got a boner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå