Icywiz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva er det som skjer? når jeg skulle logge meg på i dag stod det at realmen er full, og jeg måtte vente ca 15 min før jeg kom meg inn... stod i kø som nr. 250. Er dette vanlig??? Gidder liksom ikke å stå i kø hver gang jeg skal spille WoW Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Vel, det er kø p.g.a. stor pågang av server. Ganske mange som spiller på den. Antageligvis blir det ikke noen kø om noen dager, siden folk har spredd seg mer. Venter i kø nå selv. Endret 13. februar 2005 av Playmaster Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg også venter nå... Nr 70... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Leste på wow forumet at den hadde blitt valgt som uoffisell server for 3 land, så regn med kø i en lang stund frammover Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Leste på wow forumet at den hadde blitt valgt som uoffisell server for 3 land, så regn med kø i en lang stund frammover Omg!! I hvilke land da? Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Leste på wow forumet at den hadde blitt valgt som uoffisell server for 3 land, så regn med kø i en lang stund frammover Feil. Ravencrest er servern som er valgt til uoffisiell server for 3 land. Burning Blade er for Norge og England (UK) spillere. Tipper ting er bedre om tre, fire dager. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Burning Blade er for Norge og England (UK) spillere. Tipper ting er bedre om tre, fire dager. + Spania og Italia En av 2 ting kommer til å skje etter en stund: 1. Flere og flere strømmer til serveren, da flere kjøper spillet og får spilt. 2. Det jevner seg ut over serverne som det ble sagt tidligere. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 + Spania og Italia En av 2 ting kommer til å skje etter en stund: 1. Flere og flere strømmer til serveren, da flere kjøper spillet og får spilt. 2. Det jevner seg ut over serverne som det ble sagt tidligere. Nei. Det er RAVENCREST. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Unnskyld meg da... var Portugal + Italia jeg mente. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) . Endret 2. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Haha, nå var jeg nettop nummer 487 i kø! Det kommer nok alltid til å være litt kø, spesielt etter klokken fire da folk begynner å komme hjem fra skole og jobb. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har egentlig ikke noe problemer med kø, men i dag var det irriterende. Skulle ta en Elite quest, og hadde dannet en gruppe. "Disconnected" - > venting. Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Det er jo bare å velge et realm som det ikke er high population på. Selvsagt passer ikke dette for alle, deriblant meg. På betaen hadde jeg ingen problemer med kø, og det er faktisk veldig surt å stå 45 minutter i kø for å spille, slik jeg akkurat har gjort. edit: Jeg har heller ikke logget av i dag, men blitt disconnected etter >5 minutters ventetid. DET er kjedelig det. Endret 13. februar 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Burud Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Men dette er jo totalt ansvarsløst av Blizzard da, de burde jo ha mekka et system slik at ikke servera blir overbefolket til de grader, siden vi tross alt betaler så mye som vi gjør for dette! Lenke til kommentar
Omar Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Men dette er jo totalt ansvarsløst av Blizzard da, de burde jo ha mekka et system slik at ikke servera blir overbefolket til de grader, siden vi tross alt betaler så mye som vi gjør for dette! Ehh, er det ikke det de har gjort da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå