Gå til innhold

Aladdin XT Boot problem

kaura

Anbefalte innlegg

Hei!

Har netopp moddet Xboxen(1.6) med Aladdin XT. Trykker jeg en gang på power knappen booter den som normalt, holder jeg knappen inne lengere en 1 sek blir dioden orange ,men så booter xboxen på nytt...??? :cry:

Har jeg forstått det riktig at den skal forbli orange mens modchippen er på?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aladdin live og den lyser orange(pluss et lite rødt blink :roll: ) kun når jeg trykker, etterpå blir den grønn. Funker fint iallefall. Har du rett bios da?

Den skulle være ferdig progget men jeg har bestillt meg brenner...

Benyttet du alle alle 12 pinnene i LPC'en ? Det er så mange forskjellige skjemaer der ute ... og hva med H0?

Lenke til kommentar

Aladdin XT skal lyse Orange på power når den er aktivert, Grønt når du kjører orginal bios og Orange rødt når du har Writeprotecta chippen...

men om den starter opp Orange ikke blinker Rødt grønt, så vil jeg tro at du har en 1.6b! altså Hynix minne istedet for Samsung! da har du feil bios på chippen din!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Aladdin XT skal lyse Orange på power når den er aktivert, Grønt når du kjører orginal bios og Orange rødt når du har Writeprotecta chippen...

men om den starter opp Orange ikke blinker Rødt grønt, så vil jeg tro at du har en 1.6b! altså Hynix minne istedet for Samsung! da har du feil bios på chippen din!

Nå har jeg mottat brenneren men får ikke progget den :no:

Der en aladdin family progger, er det noen som har brukt den??

Tips mottas med takk!! :thumbup:

(har prøvd bt >gnd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...