kaura Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei! Har netopp moddet Xboxen(1.6) med Aladdin XT. Trykker jeg en gang på power knappen booter den som normalt, holder jeg knappen inne lengere en 1 sek blir dioden orange ,men så booter xboxen på nytt...??? Har jeg forstått det riktig at den skal forbli orange mens modchippen er på? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 sjekk ut loddingen din på LPC! der feilen ligger! d0 er grei! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har også en Aladdin XT(Plus) Jeg har hørt at det ikke er lurt å sette inn en aladdin Xt chip i en Xbox v. 1.6 Det går for mye strøm gjennom en krets hvor det ikke skal gå så mye, man forkorter Xboxens levetid. Lenke til kommentar
kaura Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 sjekk ut loddingen din på LPC! der feilen ligger! d0 er grei! Har sjekket og omet allt flere ganger finner ingen feil, men vet du om det skal lyse orange hele tiden? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har aladdin live og den lyser orange(pluss et lite rødt blink ) kun når jeg trykker, etterpå blir den grønn. Funker fint iallefall. Har du rett bios da? Lenke til kommentar
kaura Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har aladdin live og den lyser orange(pluss et lite rødt blink ) kun når jeg trykker, etterpå blir den grønn. Funker fint iallefall. Har du rett bios da? Den skulle være ferdig progget men jeg har bestillt meg brenner... Benyttet du alle alle 12 pinnene i LPC'en ? Det er så mange forskjellige skjemaer der ute ... og hva med H0? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Aladdin XT skal lyse Orange på power når den er aktivert, Grønt når du kjører orginal bios og Orange rødt når du har Writeprotecta chippen... men om den starter opp Orange ikke blinker Rødt grønt, så vil jeg tro at du har en 1.6b! altså Hynix minne istedet for Samsung! da har du feil bios på chippen din! Lenke til kommentar
kaura Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Aladdin XT skal lyse Orange på power når den er aktivert, Grønt når du kjører orginal bios og Orange rødt når du har Writeprotecta chippen... men om den starter opp Orange ikke blinker Rødt grønt, så vil jeg tro at du har en 1.6b! altså Hynix minne istedet for Samsung! da har du feil bios på chippen din! Nå har jeg mottat brenneren men får ikke progget den Der en aladdin family progger, er det noen som har brukt den?? Tips mottas med takk!! (har prøvd bt >gnd) Lenke til kommentar
H2H Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hadde en jeg også... sjeldent man får den til å virke! men stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå