knfornes Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg sliter med instruksjonene fra intel xeon og asus. I cpu veiledningen står det: This processor thermal solution requires a spring mechanism to be attached under the main board. These springs should be included with the main board. Så langt er alt ok, og disse "springs" følger også med i pakken til hovedkortet. Problemet er at det vises i tegningene til xeon hvordan disse skal festes, men i asus sin veiledning står det ingen ting om det. Så hvis noen har erfaring med dette og ønsker å dele sin viten så kom med det. Jeg kommer til å ta kontakt med leverandøren av delene også, og poster løsningen så snart jeg vet noe mer. mvh knf Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) det er bare å sette det sammen....stålplaten under hovedkortet og den svarte firkantede plastrammen på oversiden.skru det sammen og kryssteit skruene passe hardt..det følger også med 2 svarte plastbrakketter,men de skal du ikke bruke. forøvrig vil jeg anbefale deg å bruke noe annet enn boxed vifte,fordi den bråker noe helt forferdelig....dessverre er det ikke mye utvalg til socket603 og 604,så du må i så fall improvisere....sjekk http://forums.2cpu.com/showthread.php?thre...30&pagenumber=4 Endret 13. februar 2005 av prinsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå