Furious Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har en 80gb hd, jeg har partisjonert og formatert men den viser at den kun er på 10gb hva må jeg gjøre???? Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hadde samme problem med kompisen min sin pc, der var problemet hovedkortet, det støttet ikke over 32 gb. måtte bare oppdatere BIOS, se på hjemmesia til hovedkort produsenten din, der står alt du trenger å vite. hadde vært fint om du hadde tatt med hvilke hardware og os du bruker... Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Sannsynligvis, er en av partisjonene 10gb, og det er bare den du ser.. For å få resten av harddiksen til å funke, må du lage flere partisjoner (om du ikke allerede har gjort det) og formatere disse... Du sier ikke noe om hvilken program du bruke til å partisjonere, eller hvilket operativsystem du har, så mer kan jeg ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 smart bugsy, kom ikke på dette før nå. Hvis du har f.eks 3 partisjoner C: 10gb D: 30gb E: 40 gb så MÅ du formatere alle, alstå Format C: , format D:, format E: kanskje du har glemt dette? og bare formatert C: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 21:03, Furious skrev:Jeg har en 80gb hd, jeg har partisjonert og formatert men den viser at den kun er på 10gb hva må jeg gjøre???? Den viser at disken bare er på 10 GB fordi Fdisk og gamle oppstartsdisketter ikke finner riktig diskstørrelse på diskene. Så disken din er nok 80GB. Men har du sjekket i Windows at den er 10GB ikke 80=75-77GB? Hvilket Operativ system har du? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 hasuwest Fdisk funker fint den,den viser forlite når du bruker fdisk men viser riktig når du er ferdig,gjorde det hos meg på en wd 100gb disk. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå