colakork Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Heisann! Jeg driver på med et mindre casemodding prosjekt, og jeg lurer på om det fungerer å sette western digital harddisker sidelengs... Eller som brodern sier, tåler de å bli tilta vertikalt? ta dette som en liten misslykka tegning om hva jeg mener: vanlig: strøm-ata133kontakt-harddisk da vil jeg bare snu den rundt slik at det fortsatt er strøm-ata133kontakt-harddisk, bare sidelengs.... skjønner? fungerer det på wd diskene? Uten at de blir ødelagt over tid osv... Har hørt at noen harddisker ikke takler dette særlig godt.. så da lurer jeg bare... Harddiskene er på 60 og 80 gb forresten. Hilsen meg Lenke til kommentar
colakork Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Ingen som vet noe om dette? Pcen skal sammen snart og det hadde vært kjekt å fått litt info om det trenger bare er lite ja eller et lite nei? Lenke til kommentar
Leben Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Går fint det, hadde diskene mine på høykant en stund uten å merke noe som helst. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ta dette som en liten misslykka tegning om hva jeg mener: Skulle du ha en tegning der? Jeg vil ikke tro at det vil bli noen skade på disken over tid selv om disken blir satt Vertikalt... Dette vil kanskje slite på lesearmen... Lenke til kommentar
colakork Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Skulle ikke ha en tegning, bokstavelig talt.... ikke gif eller jpeg, bare noe som forklarte litt hva jeg ville gjøre. vel, jeg setter de vertikalt da. blir de ødelagt så.... vel, da får jeg meg ny disk Lenke til kommentar
Leben Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Da er d bare å gjøre det da Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 all disker kan monteres enten vannrett eller loddrett (sånn ca da) det anbefales ikke å ha de på "skrå" og andre rare vinkler. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det vil sei kun rette viklar Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jepp, så lenge de ikke står på skrå, så er sidelengs helt fett. Har kjørt 5 WD disker sidelengs i Lian Li toweret mitt i et halvt år. Sjekk forresten hjemmesidene til produsenten, de pleier ofte å skrive hva som går ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå