Remind Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Noen flere enn meg som har sett de nye nikereklamene og synes den 12kantede subben som henger der ser fet ut ? Noen forslag om hvordan en slik en kan bygges? Selges det slike subber noen steder? Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det ser ut som om de kassene for lite volum i forhold til elementene..... Det er jo bare å bygge. Men det vil ikke låte bra... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvor stort kassevolum elementene skal ha kommer jo helt an på T/S-parametrene. Det kan fint låte bra, det er ikke vanskeligere enn å finne ut hvor mye volum ett element trenger, for så å bygge en 12(?)kant med like stort samlet volum. Men det vil mest sannsynlig bli for tungt til å henge i taket hjemme Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kassene blir nok i minste laget, men det hadde vært kult å prøvd. Sikkert grusomt dyrt da Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hehe har egentlig på følelsen at hele kassen er animert eller i hvertfall elementene. hva slags diskant/mellomtone skal man ha for å holde følge med det monsteret der a? BTW less is more. den kan umulig låre bra. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hvor mange tommer er de høytalerene?? 18 eller no?? Lenke til kommentar
Remind Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 hmm. Vet ikke hvor store elementer som blir brukt. Funker sikkert med 12". Vil nok bli best om den settes i et hjørne slik at forsterkerpanalet skjules og ikke i taket. Men blir sikkert fucked når man setter inn 10 tolvtommere. holder vel ikke med en forsterker når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) skulle bygd den i den 43"(elns) jeg har sett et sted. husker ikke hvor.. fyfaen da er det slutt med dynamitten for å få huset til å rase :!: :!: EDIT: var ei kjerring som satt oppi den og da gikk membran flaten i fra brystet og ned til knrne EDIT2: den jeg så på var 34" (85cm) har enda ikke funnnet bildet. Endret 19. mai 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vet Clarion bygde noen 32"..??? Står en i en gullfarga Caddy som har vært nevnt her tidligere... Har sett den på utstilling for noen år siden, å da lå det en jente på 4-5 år å sov i den (!!!!) Masse plass til overs også da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå