Furious Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har nylig bygget min nye pc, jeg får lagt inn windows og greier. men når jeg starter opp kommer det en melding--> No array is defined noen som vet hva det betyr og hva jeg må gjøre for å få det vekk???? Lenke til kommentar
Yoopey Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Høres ut som du har raid og ikke har satt det opp skikkelig...Eller? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Du har antageligvis et hovedkort med Raid-kontroller. Antageligvis benytter du heller ikke Raid-funksjonaliteten. Gå derfor inn i Bios og slå av Raid. Les i manualen din for å finne ut hvor du gjør det. Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Kjører du RAID eller? Hvis ikke, gå i bios, og disable raid kontrolleren på hovedkortet.. Kan også hende at du må skifte på en jumper på hovedkortet, om det ikke går i bios... Se i boka som var med hovedkortet for mer informasjon.. (derom RAID kontrolleren er innebygd i hovedkortet) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Furious Det har noe med at du ikke har laget et raid oppsett,eg for den samme meldingen,har du msi hovedkort med Promise fast trak 100 raid kontroller. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå