gussen Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Først: Gratulerer til videokamera.no med deres flotte nettside -- endelig er vi igang med videoredigering på norsk! Stå på! For alle dere videoredigerings-fans som er ute etter en litt annen vri på temaet videoredigering: Sjekk ut siden DV 123 - Digital Videoredigering (link) Siden er under utarbeiding, men omhandler foreløpig - Hvordan overføre video fra kamrea til PC - Hvordan redigere video på PC'en - Hvordan produsere video for visning på DVD-spiller -Hvordan filme best video med tanke på digital videoredigering -Ulike videoformater -Linker til gode norske (og utenlandske) ressurser på internett Siden vil etterhver også omhandle flere avanserte emnder inne videoredigering og også inneholde et diskusjonsforum som her på videokamera.no Lenke til kommentar
denethon Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Det holder med et innlegg, gjør det ikke? [ Denne Melding var redigert av: denethon på 2001-11-24 17:28 ] Lenke til kommentar
gussen Skrevet 25. november 2001 Forfatter Del Skrevet 25. november 2001 Enig! Jeg brukte back-knappen i browseren da jeg skulle endre innelgget etter å ha lagt den inn - og nå får jeg ikke slettet meldingene siden jeg ikke har moderator-tilgang. Hvis noen med slik tilgang kan slette disse innleggene så er det fint. Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 En forferdelig dårlig side. Videokamera.no er 1322 ganger bedre. Lenke til kommentar
digitalprince Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Bravo Kenneth 74 Skikkelig konstruktiv kritikk ( ja jeg vet at jeg er seint ute) Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 digitalprince: Hehe. Du har tydligvis ikke vært inne på sidene som han refererer til og sett. For da hadde du forstått min melding. Den siden er faktisk ikke verdt å gi kritikk til, den kan faktisk ikke kritiseres, fordi den er for sped til det. :smile: Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg likte siden jeg :smile: Spesielt den Ulead VideoStudio 5.0 delen .. Men saa er jeg en newbie da :smile: Keep up the good work .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå