pgdx Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Hei. Foreløpig har jeg brukt en stygg metode som fyller harddisken min. Jeg har brukt et program som heter motion som egentlig er en motion detector. Den har tatt et bilde hvert 5. sekund, og jeg den genererer en symlink som kalles lastsnap.png til det siste bildet som ble tatt. Dette har jeg fyrt ut på en side med en meta refresh-tag. Stygt! Harddisken fylles jo unødvendig opp. Er det noen som har en bedre metode? Endret 13. februar 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 finnes jo noe som heter zoneminder (www.zoneminder.com), vet ikke helt hvordan dette fungerer, men tror den lager en egen side så du kan streame. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Camsource gjorde susen! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Camsource gjorde susen! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 camsource er GENIALT Støtter mjpeg som fungerer utmerket til slik vevstreaming :] Fungerer ikkje med IE då - men som alle veit er jo det ein drittbrowser ingen med litt kunnskap bruker. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 camsource er GENIALT Støtter mjpeg som fungerer utmerket til slik vevstreaming :] Fungerer ikkje med IE då - men som alle veit er jo det ein drittbrowser ingen med litt kunnskap bruker. Se bort ifra dem som har 'kunnskaper', så trur jeg IE er ganskke populært (eller rettere sagt, de veit ikke at internett != internet explorer). Det er vel et veeldig stort minus at det ikke funker i IE, ettersom 80-90% bruker nettopp denne nettleseren Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 camsource er GENIALT Støtter mjpeg som fungerer utmerket til slik vevstreaming :] Fungerer ikkje med IE då - men som alle veit er jo det ein drittbrowser ingen med litt kunnskap bruker. Se bort ifra dem som har 'kunnskaper', så trur jeg IE er ganskke populært (eller rettere sagt, de veit ikke at internett != internet explorer). Det er vel et veeldig stort minus at det ikke funker i IE, ettersom 80-90% bruker nettopp denne nettleseren Vel, dei som bruker IE får ta til takke med å trykke «refresh» kvar gong dei vil sjå eit nytt bilete - eller berre sjå eit statisk. Medan dei som bruker skikkelege nettlesere får sjå anna. Og dessutan. - Eg bryr meg ikkje stort om dei som bruker IE, eg har skrive under at dei må bruke ein god nettlesar (med link til FireFox og Opera) for å kunne sjå streamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå