Gå til innhold

Oppgradere: Grado SR125 til Sennheiser HD650?

Anbefalte innlegg

I det siste så har jeg begynt å sikle på Sennheiser sine HD650 hodetelefoner. Men er det noe vits å oppgradere, vil jeg få mer for pengene?

Eller vil jeg få det samme løftet med å kjøpe en forsterker til mine grado hodetelefoner. Uannsett så må jeg kjøpe meg en egen forsterker siden HD650 er mer tungdrevne en SR125, som igjen er veldig tungdrevne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grado SR-125 og Sennheiser HD650 er to veldig forskjellige hodetelefoner. Hvis du er fan av "grado-lyden" så er det ikke sikkert at du er like glad i HD650, selv om denne i utgangspunktet er en mye bedre hodetelefon. Du får ta med deg Gradoene dine innom hifi-klubben eller et annet sted de har HD650 og prøve. Finner du ut at du synes Gradoene er morsomme så kan du vurdere Alessandro MS Pro, som er lett modifisert Grado: www.alessandro-products.com

Jeg mener at du bør ha forsterker på disse hodetelefonene, forskjellen med/uten forsterker blir definitivt størst med HD650. SR-125 er ikke særlig tungdrevet, men den blir likevel mer presis med forsterker.

Knut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...