Christian. Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har sett på 3 aktualle grafikkkort, har og at en kan endre bios på x800pro for å få det til å bli x800xt, vill gjøre dette for å spare litt penger, ca700kr jeg kan bruke på noe annet, så hvilket av x800pro kortene er best: Cube3D? PowerColor? Sharpire? Hvilket gir mest for pengene, har lavt støynivå ol.... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du burde velge Sapphire korte tror jeg. Da dette er et VIVO kort. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Hmmm, var det jeg tenkte litt på, har sett at Cude3D har x800XT PE til 3900 på mpx også, tror det var vivo det også Edit: Skrivefeil Endret 13. februar 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Velg sapphire kortet, det er VIVO og kan lett flashest til x800xt\xtpe. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Være så snill da. Skriv navnene riktig. Det er "Club3D", PowerColor (det hadde du rett) og Sapphire. Det er ogå et x800 PRO. Om du vil gi litt til kan du jo kjøpe dette kortet som du foreslo. Det er jo et XT-PE kort som er det raskeste AGP kortet ATI har. (eller tar jeg feil?) Jeg ville gått for det siste, men jeg kville også forhørt meg litt i foumet om akuratt DET kortet. Mvh Audun HAgen Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 PowerColor får det glatte lag hos Hardwarezone.com: Despite achieving some 11% performance gain from overclocking, PowerColor was the worst overclocker among the group Dette fra en test av PRO kort. mvh r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå