lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har per dags dato to 80mm vifter i bakenden av kabinettet mitt, og en ukjent CPUkjøler. Det er to plasser for vifter forran, helt nederst og jeg lurer altså på om jeg burde kjøpe en til å plassere helt nederst i front? Vet det finnes sider med tegninger over hvordan man skal plassere viftene for optimal effekt. Vet noen hvor jeg finner slike tegninger? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kan jo ta en titt her: http://www.short-media.com/review.php?r=230 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Takker og bukker!! Lenke til kommentar
ingenioren Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tips: varm luft stiger. luft inn så langt nede som mulig og ut så langt oppe som mulig. Ser at du skal kjøpe deg en nortq. Har akkuratt kjøpt den å vil bare si at den bråker på full gass, og at den indre automatiske regulatoren ikke virket. Men skrur du den opp å tar ut ledningen til vifta å kobler den på hovedkortet så blir den regulert å bråker minimalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå