Sirturbo Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg kjøpe en Western Digital 80Gb Før noen Uker tilbake og problemet mitt er at hvis jeg stikker bort til en kamerat med disken og Kopiere litt av han og da jeg kommer hjem og setter i disken får jeg bare feilmelding på disken, men hvis jeg formatere den,så fungere den helt perfect.. og hvis jeg har noen mp3 filer på disken i fra før,før jeg kopierer litt av kameraten min! så spiller jeg dem av fint etter at jeg har kopiert. jeg får bare at det filene som ligger på disken er ”Corupt” ... jeg kjører Win XP. Hva betyr det..og hvis jeg restarter så Begynner Scandisk i WinXP og sletter de filene som var ”corupt” og da ser jeg aldri de filen noe mere... Hvet dere hva som forosaker denne feilen? PS det er NTFS på begge steder. [ Denne Melding var redigert av: Sirturbo på 2002-06-20 20:42 ] Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Brukes det NTFS filsystem på begge XP installasjonene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå